2/12-10 Bil såld, vagn köpt

Haha gu vad seg jag är på att uppdatera här.
T.o.m. fått lite skäll nu ;)
Så det är bäst jag skriver lite :)

Just nu är vi väldigt snoriga jag och Millie,
jag har dessutom ont i huvet och lock för öronen.
Vem vet, det kanske hon med har.
Inte lätt att få reda på :)

Kommer inte riktigt ihåg allt som hänt sen jag skrev sist.
Men vi har sålt min lilla bil, la ut den på blocket vid 18 i tisdags
och 1½ timme senare var den borta!
Väldigt snabbt o smidigt.
Hoppas bara att allt blev rätt, blir lite orolig när det går så fort.
Men det blev nog bra :)

Igår fick jag se Emma, Stefan o Lowas nya hus.
Dom flyttade ju för nån vecka sen typ och jag har varit såå nyfiken
så det var jättekul att få komma dit!
Dom hade verkligen kommit iordning och jösses vilket kök. Typ det största jag nånsin sett.
Ja jättemysigt, är så man vill flytta igen ;)
Lisandra och Jossan med barn var också där.
Vi fick Emmas smarriga köttfärssås med spaghetti och satt o lekte/pratade en bra stund.

Här är snuttan innan vi åkte till Emma o Lowa



Efter sen så åkte jag o Millie till Oskars mormor o morfar där Oskar o
hans pappa höll på att sätta upp skjutdörrar till en garderob.
Oskars mamma och jag tog oss ner till stan istället ;)
Lindex hade ju halva priset på massa överdelar till dam, kanon!
Köpte en lång stickad grå kofta o en lång svart tröja.
O Oskars mamma köpte en snygg skinnjacka.

Sen mötte jag upp en tjej från Motala som hade en Emmaljunga scooter till salu.
Så det blev visst en sån!

Upptäckte när jag kom hem att det fanns några fler fläckar än vad jag såg då.
Och tyckte även den luktade rök.
Så kände mig lite sådär.
Men idag har jag torkat av hela vagnen med tvål och svamp.
Alla fläckar försvann tyvärr inte men den luktar iallafall inget :)

Millie fick provsitta den efter rengöringen,
och hon verkade trivas.
Lite lessen här bara då hon trillade precis innan.



Nu längtar vi tills pappa Oskar kommer hem!
För sen en timme tillbaka så är Millie typ världens gnälligaste.
Ingenting är bra och jag är hängig och hon är hängig och puuh.
(började skriva det här inlägget typ vid 12 och är klar nu haha)

Det är ju tur att hon är väldigt söt fast hon är gnällig ;)
Hon skriker o gnäller för att hon vill ha nåt (jag blir väldigt trött o suckar)
Hon får grejen (om jag lyckas fatta vad det är) för att jag inte orkar höra hennes skrik just idag.
Då får hon direkt världens flin, kollar mot mig, nickar o säger taaack.
(jag kan inte låta bli att bli glad igen)
Och så där håller vi på var o varannan minut haha.


Kommentarer
Postat av: Lisandra mamma till Milo

det hjälpte att skälla lite iallafall;)

2010-12-02 @ 15:39:54
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: frida

kikar in! allt bra? :)

2010-12-02 @ 15:51:21
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad söt :D

2010-12-02 @ 17:18:48
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Den där vagnen blir nog jättebra. :) millie passar juh perfekt i den.

2010-12-02 @ 19:02:39
URL: http://thejossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0