20/12-10 Helgen

Blivit lite dåligt med uppdatering här, jobbade både lördag och söndag.
Lördagen var Oskars föräldrar här, hans mamma passade Millie för att jag jobbade och
Oskar o hans pappa hjäptes åt att sätta upp en trävägg i köket.
Typiskt nog så fattades det två små plankor.

Men det som sitter på plats ser kanon ut :)
När allt är klart ska jag ta kort! Vi kom ihåg att ta kort före med.
Alltid kul att jämföra.

På kvällen åt vi god mat, Oskars bror Isak var här med.
Igår när jag kom hem från jobbet så var jag jättetrött.
Oskar målade väggen och jag o Millie tog det lugnt.

Blivit förkylda alla tre här hemma, IGEN!
Försvinner aldrig helt.
Jag har jätteont i halsen o näsan går typ inte att andas igenom.
Millie är med jättesnorig.

Nu ringde Dessa precis, hon skulle nog komma hit en sväng imorgon :)

Nähä, om jag skulle försöka slå in några julklappar innan miss Millie vaknar igen kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0