21/12-10 Julgran!

Millie sov i 3½ timme.
O sista 1½ timmen så sov även Oskar bredvid henne ;)

Då passade jag på att klä granen.
Fy tusan vad våran ljusslinga hade trasslat ihop sig, höll på att bli knäpp!
O så när jag väl fått upp den var ju massa lampor trasiga,
men så får det vara nu haha.


Om det inte var för att jag själv stått o slitit med att få ihop den
så skulle jag nästan tro att vi hade en riktig gran.
Väldigt skönt slippa att den sticks när man klär den,
och dessutom att grenarna går att forma är ju smidigt ;)

Hängde medvetet inte så mycket längst ner på granen,
då jag tror att nån liten tjej här hemma kan tycka att det vore kul att ta bort dom då.




När Millie hade vaknat så ville hon ju hjälpa till att klä granen förstås :)
Hon tyckte att en docksko skulle passa perfekt.




Beskådar sitt verk och är skapligt nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0