22/12-10 Öob

Trevlig dag med massa prat som vanligt :)

Synd bara att Emma och Wille blev tvungna att åka så tidigt,
Wille var så trött så han bara grät o grät.
Ändå vägrade han somna, barn kan vara så envisa när det gäller att sova :)
Han hade somnat i bilen så fort dom hade backat ut från Johanna.

Resan gick bra och när jag var på Öob så sov Millie.
Så jag gick runt med henne i vagnen i typ 1½ timme hehe.
Man får ju passa på :)
Fanns mycket kul att kolla på och nu har jag hittat nåt till paket nr 2 till julklappsleken
hos mina föräldrar på julafton! Bra!

Köpte även lite lösgodis, gick på 6 kr haha.
Meen..det får jag ju inte äta idag! Imorrn ska jag smaska i mig det.
Fusk i 3 dagar nu, MUMS!!
Dom har en sort på Öob som jag bara älskar, finns ingen annanstans.
Så jag var tvungen ;)



När vi kom hem så hade Oskar fixat,
 så utegranen lyser så fint nu. Tur han finns!
Väldigt dålig bild då jag tog genom fönstret, men ändå.



När vi kom hem hade även Millie bajsat ner precis allt hon hade på sig!
Uuuäck. Så hon fick ta ett bad.

Haha hon var jätteglad o söt så jag gick för att hämta kameran.
Då gav hon mig den här minen.

Stackarn ser ju ut som om hon aldrig gjort något tråkigare.


Men sen så kom lite glada miner igen :)





Just nu sitter vi själva här, Millie och jag, o diggar musik :)
Oskar är o träffar några killkompisar, dom ska boka en skidresa.
Det gör dom rätt i! :)

Ska försöka lägga Millie-pillie nu! Inte för hon är gnällig eller
verkar speciellt trött.
Men jag vet att det går lättare innan hon blir övertrött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0