23/12-10 Stress

Puuh har massor att göra innan kl 13.
Orkar jag...nej?

Måste packa allt som Millie behöver mellan 13 idag till seent imorrnkväll.
Ni som har barn vet att det blir en hel del!!

Sen ska jag packa åt mig själv, o innan jag kan göra det måste jag ju komma
på vad jag ska ha på mig imorgon. Julafton ju :)

Oskar har åkt med Ante och Emil till Örebro för att hämta en bil som Ante o Malin köpt.
Klockan 13 så måste jag åka runt med alla julkort i Mjölby/Mantorp,
så går det när man är ute sent.
Och klockan 14 ska vi till Oskars gammelmormor.
Förhoppningsvis så hinner Oskar hem tills dess.

Inte nog med det så är Millie som ett plåster på mig idag,
ska hänga runt min hals hela tiden.
Det enda andra som går bra är att sitta i mitt knä här framför datorn eller framför tvn,
men då med mig.

Nä..usch jag blir trött bara av att tänka på allt som ska hinnas.
Har lust att lägga mig i sängen o dra täcket över huvet.

Men sitta här hinner man ju ännu mindre av.
Så jag ska väl försöka se om hon kan sitta en liten stund framför tvn själv och sen förhoppningsvis
så somnar hon ganska lätt efter sin lunch snart.


Jag är inte ens godissugen nu när jag får äta!!
Jag som köpt massa gott att smaska på.
Provade en chokladbit nyss men mår mest illa. Haha kanske är bra.

Jaja..
Lite tråkigt inlägg tyvärr.
Men nu önskar jag alla en jättebra jul :)
Det ska jag ha med mina två älsklingar och våra fina familjer!!

Min fina, fina tomtetjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0