28/12-10 Julen

Nu har det varit julafton och juldagen och annandagen och dagen efter annandagen.
Det visste ni inte va? :)

Vi hann allt vi skulle dagen innan julafton och
julhelgen har varit bra!

Åkte ju ner dan innan till Oskars föräldrar.
Kollade på Bingolottos uppesittarkväll, aldrig varit nåt stort "bingolottofan" men var ju kul faktiskt!
Vann inget, men Oskar vann en ny lott iallafall hehe.
Själva julafton gick ju hur fort som helst, vi skulle ju åka från Oskars föräldrar senast 16.30
och poff sa det bara så var klockan det.

Millie fick en jättefin adidasjacka, ett eget litet kök från Ikea, böcker, 3 par skor, och så lite leksaker.
Blev en lite hastig paketutdelning eftersom vi kom på att vi var tvungna att åka.
Men mycket trevligt :)

Några bilder från Oskars föräldrar

Julaftonsmorgon


Provar pappas kusins mössa :)






Hemma hos mina föräldrar blev det ganska snabbt paketutdelning då Millies
kusin Thuva hade väntat länge :)
Och tomten dök visst upp med ;)
Millie fick en dockvagn, fler roliga böcker, en puma-ryggsäck till dagisstarten, kläder, två dockor,
 grejer till dockvagnen/dockorna,en teckningsbok..åå jag hoppas inte jag glömde nåt nu.
Massa fint! Tack alla för allt hon fick!

Tomten! (min syster Erika)


Millie var nyfiken, fast ville inte komma för nära



Ett av alla försöken att få dom två piggaste barnen att varva ner



När barnen till sluuuut hade somnat (Millie var mest svårsövd)
så körde vi vuxna julklappsspelet.
Oj vad kul det är alltså! Haha mycket skratt.
Var så kul för mamma hade köpt 3 paket på en loppis som redan var inslagna,
så ingen visste ju vad det var i.
Dom kostade då 25 kronor men värdet för det som var i kunde vara mycket mer.
Så öppnade Oskar ett av dom paketen, då var det en dvdkartong som såg oöppnad ut.
Men så sa vi att han måste ju öppna så vi verkligen vet om det är det.
Så sitter jag bredvid och ser att hans leende bleknar medans han öppnar..för..
det är massa virkade dukar i lådan! (o några prydnadstomtar m.m)
Haha alla höll på att skratta ihjäl sig av hans min och att alla trodde det var en dvd i.



Fick ett roligt besked av min syster Erika med.
Att jag ska bli moster! :)
I juli är en liten knodd beräknad att födas i Göteborg.
Spännande!!


Kommentarer
Postat av: Madde

syns de är kusiner..=)

faktiskt lite lika ändå..

o jag som tycker Millie är så lik oskar.. men nog är hon allt lik dig med då..=)

hoppas ni ffår trevligt ikväll

gott nytt år

kram

2010-12-31 @ 12:22:59
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0