29/12-10 Vårkatalog

Idag har vi varit hemma hos Emma och Lowa.
Även Lisandra med Milo, Jossan med Max, Emma med Wille
och Johanna med Molle var där :)

Emma hade gjort underbart god mat och vi hade väldigt trevligt.
Så skönt att kunna sitta o prata om lite allt möjligt.
Välbehövligt att få ur sig lite och skönt att känna igen sig i varandra.

Glömde ju ta några kort, men tog precis nu lite kort på min snutta.
Här sitter hon bredvid mig i soffan och sjunger lite :)






Fick hem en katalog från h&m igår. Vårkläder.
Ååh vår!! Och ååh vad mycket fint det fanns.
Vill ha massor :)

 
Om fyra veckor har Millies inskolning börjat.
Kommer bara säga svish så är vi där.
Till skillnad från många andra mammor så längtar jag ändå till dagisstarten.
Jag tycker det ska bli jättespännande.
Mycket för att jag tror att Millie kommer tycka det är så kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0