16/2-10

Idag har vi haft en väldigt mysig dag!
Millie vaknade pigg som attan vid cirka 6, mamma Ella var inte lika pigg och glad. Försökte få in nappen i den tjuttrande munnen men den flög ut direkt igen. Hon hade ju massa att berätta :P
Men jag var inte sugen på att lyssna just då ( fruktansvärt morgontrött )
Så flyttade över henne till våran säng. Jag somnade om och jag antar att hon med gjorde det haha för tyst var det. Sen vaknade vi visst inte förrns kvart över 9.

Isabella & Lucas skulle ju komma vid 11 så jag flög upp, matade Millie, snabbt in i duschen. Försökte hinna med så mycket som möjligt. Hann inte platta håret, inte göra fruktsalladen klar o lite annat.
Men det var ju lugnt ändå. Gullig som hon är så hade hon köpt med sig en semla till sig, ett wienerbröd till mig och även fina tulpaner :) Lite vårkänsla iallafall!
Vi pratade massa, fikade, grejade och ja, hade trevligt. Lucas kryper för fullt och ställer sig upp mot grejer, häftigt att se!
Sen gick vi även ut och gick en långpromenad, skönt! Och vad mycket snabbare min runda går med lite trevligt sällskap, kändes inte alls så jobbig som när man går den själv. När vi kom in tog vi lite rostade mackor och så dök även Dessa upp.

Pratade ett tag och sen bestämde sig Isabella å Lucas för att åka hem vid ca 4.
Dessa var kvar och vi pratade om allt och inget. Slöade lite i soffan, sen kom Oskar hem och slängde sig ner i soffan med. Många får plats i soffan nu ;) Trevligt var det!
Sen gjorde vi lite korvstroganoff o ris, Dessa var kvar och åt med oss. Kul med lite besök sådär! Hon var kvar ända till 9.

Ja en riktig bra dag tycker jag, var så kul att få lite besök här hemma faktiskt. Älskar ju att vara iväg med, men just idag var det bra.

Imorrn är det bvc, spännande :) Sen bär det av mot syster Kajsa, Thuva och Theo. Mysigt!

Nää. Nu ska jag plumsa ner i sängen, hör båda två snarka därinne. :) Min lilla familj, puss på dom.




Duktig som kan stå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0