23/2-10

Vi åkte till Malexander sen i lördags :P Var ju inget direkt bra bilväder men det gick att komma fram. Vi fick jättegod gryta med ugnsstekta rotfrukter och sallad när vi kom fram. Sen fick vi efterrätt med lite bär o grädde. Jag tror inte jag tål hallon för typ direkt efter efterrätten fick jag fruktansvärt ont i magen!!
O då kom jag att tänka på att det blev exakt likadant i somras 2 ggr på jobbet när jag också hade ätit hallon. Jag som älskar hallon.

Vi sov över där och som tur var hade det gått över på morgonen. Vi gick en liten sväng och kollade restaurangen, dom har ju renoverat där. Jättefint verkligen!! Stor skillnad. Men det var väldigt kallt ute så vi gick hem igen.
Fick väldigt god lunch med stekt röding, hemmagjord räkröra eller vad man ska kalla det och så för dom som inte körde GI så var det pressad potatis. Alltså alla utom mig haha. Sallad var det till med.
Jag typ satt och njöt, det var så himla gott. Oskar gillar ju inte fisk så det blir inte ofta det hemma.

Igår så hade vi ju bara en bil. Oskar var ju tvungen att åka till jobbet och jag ville gärna gå på babysången. Så han fick ta bussen. Haha nää...
Millie och jag åkte med honom in till Mjölby vid 6, skapligt tidigt för en ovan. Han släppte iaf av oss hos mamma o pappa. Jag tvättade lite, duschade och sen gick vi till babysången. Tänkte att vi ju likagärna kunde gå på morgonen eftersom vi ändå var i stan.
Vi var väl ungefär 7 st haha. Brukar vara 20 iallafall. Men det var mysigt. Träffade Malin och Ewelyn med, kul! Hon hade allt växt lilla Ewelyn, men ändå mindre än min lilla tjockis :) Efteråt så gick vi en bit tillsammans. Sen gick jag en längre sväng för Millie sov ändå.

Väl tillbaka hos mina föräldrar så blev det lite lunch, stekt ytterfilé och så bönor. Sen så hjälpte jag mamma med hennes hemsida, var riktigt kul faktiskt! Långt ifrån färdig än men lite gjorde vi allt :) Snart ska hon öppna din butik!

Idag ska vi nog strax åka in till Mjölby, får fortfarande barnbidraget i utbetalningscheckar trots att jag ringt ett antal gånger grr. Så måste till banken för att få in det. Sen kanske vi går en sväng..


Imorrn var tanken Ullared. OM det inte snöar mer. Himla väder!! Hoppas på att det är lugnt nu tills torsdag iallafall ;)

Så här glad blir Millie när man kommer för att ta upp henne när hon sovit



Och så här mycket snö var det på våran garageuppfart i lördags när vi bestämde oss för att åka till Malexander
Såg nästan ut som en våg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0