26/2-10

Ullared blev det. Var helt okej vägar ner dit och resan gick bar bra tycker jag :)
Båda blev chockade när vi kom fram kl 9 och insåg att det typ inte var en bil på parkeringen, det hade ju ändå varit öppet 1 timma. Så vi kunde ställa oss nästan längst fram!
Vi gick lugnt igenom det första, kom sen till damkläderna, barnkläderna kollade på klockan som var ca 1. Sa att vi bara skulle kolla leksakerna och sen kanske gå ut och äta. Så sa det bara poff så var klockan över 4 och dom stängde 6 denna dag. Vi hade väl hunnit högst 2/3 av det vi tänkt så båda blev rätt stressade.
Sprang runt och försökte hinna det man skulle. Jag hatar och stressa sådär! Blev dyrare än jag tänkt med.
Men köpte ändå en hel del fint :)
Men lite snålt får det nog allt bli närmsta tiden!

Torsdagen spenderades hemma i lugn och ro. Packade upp och grejade lite. Var rätt skönt.

Så idag åkte vi in till Madde och Leia på förmiddagen. Känns som det var längesen, o det var det väl med. Hon kunde sitta nu lilla tjejen. Gud vad det går fort, jag menar, sååå längesen var det ju inte vi sågs. Blev tyvärr inte så lång stund, men trevligt iallafall :)

Åkte till mina föräldrar för där var Oskar och så skulle jag passa på att mata Millie innan vi skulle på en så kallad föräldraträff på vårdcentralen. Var rätt kul och bra faktiskt! Vi skulle ses då och då tills barnen blir ett år.
Intressant att få höra lite hur andra har det och så vidare.

Blir ett kort inlägg idag för nu MÅSTE jag sova. Är verkligen jättetrött.
Går iallafall bra med mitt GI kan jag säga. Inte så svårt som man först kunde tro. Igår hade jag hållt på en vecka så jag vägde mig och mätte midjan. Drygt 2 kg mindre visade vågen och 3 cm i midjan!!! På EN vecka.
Jag är nöjd :) Ska fortsätta hårt fram tills dopet den 21 mars. Sen får vi se.



Min lunch igår, väldigt god tyckte jag. Tonfisksallad med keso, pumpafrön, solrosfrön och valnötter.
Smidig med :)


Softar i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag börjar också bli sugen på att testa GI, jag är ju glutenintolerant så genom det så blir det ju åt det hållet, men det verkar ju ge resultat om man håller sig till det :) Har du några bra recept? :)

2010-02-27 @ 21:39:10
URL: http://malinmildh.blogg.se/
Postat av: malin

salladen ser riktigt good ut:) vad äter du för något resterande mål på dagen då?=) tex till frukost, mellanmål, kvällsmat.. nyfiken=)

2010-02-28 @ 16:59:01
Postat av: Anonym

salladen ser riktigt god ut=) vad äter du för något till frukost, mellanmål o kvällsmat då? försöker på mig gi med men svårt att veta vad man kan äta tycker jag=)

2010-02-28 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0