10/01-10

Idag är jag inte på topp :( Ont i huvet, jättetrött och inte lust med nåt. Och Millie har varit gnällig och bara velat vara i min famn hela dagen. Så det blir nog sängen tidigt idag, ska försöka se Johan Falk filmen nu.

Igår var jag och Millie hos Dessa i Mantorp, väldigt trevligt. Fick lite fika och vi satt och pratade massa. Sen bestämde vi oss för att gå en sväng och kolla deras nya lägenhet. Men fy attan, det var så kallt att vi frös som tokar. Så det blev en snabbrunda. När vi kom in gjorde hon varm choklad, gott och mysigt efter kylan.

Träffade även Nisse när jag skulle parkera utanför Dessa. Det var kul!! Inte sett honom på evigheter. Lite saknar man allt alla gamla vänner.

Efter Mantorp bar det av mot Mjölby och hem till Calle och Emilie. :) Skjutsade Calle och Oskar till Emil och Erik, dom skulle ha lite killkväll. Emilie och jag köpte lite mat och åkte sen hem och kollade på Robinson först sen en Beckfilm. Hade riktigt mysigt :) Emilie var "barnvakt" typ hela kvällen, jag gjorde lite fruktsallad och ja vi hade det bara mysigt och skönt.

Imorrn är det änsålänge inget på schemat. Vi får se...
Blir ett kort inlägg idag.. ska se filmen. Och så vill mitt dunkade huvud gärna lägga sig ner.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0