16/1-10

Igår så skulle mina föräldrar, min syster med barn och jag till Öb för lite ärenden. Så vi möttes från olika håll där vid tolvtiden. Jag köpte inte jättemycket, hade kollat i bladet på några mattor men dom var ju pyttesmå.
Var kul att ses alla iallafall. Åt lite på fiket där, kan jag verkligen rekomendera, väldigt gott!
Millie lyckades ju bajsa därinne, så skulle jag gå o byta på henne och himla öb hade ju inget skötbord! Usch vad det blir knöligt då, men vi gjorde det bästa av det så efter en stund så var hon ren och fin igen.

Nästan direkt när vi kom hem sen så skulle vi ju åka med Oskar till Linköping. Beställde lite tapet på K-Rauta, världens beslutsångest. Tänker om det blir tråkigt, men nej, vi hoppas på att det blir fint!
Sen köpte vi en toalettstol, tråkiga pengar :P
Efter det bar det av till ikano, så gick vi till Lekia. Har ju kollat länge på en bilbarnstol till Millie där när dom är ett halvår så måste dom ju byta. Så fanns det en så himla billig där, gick in för jag vet ju var den brukar stå. Så var den borta!! Sist jag var där så sa dom att dom bara skulle ha det priset tills stolarna var slut. Skit också tänkte jag. Men så frågade jag ändå. Och då hade dom några på lagret :D Så den slog vi till på.
Blev även en snabbis på H&M, hittade en barbapappa tröja till Millie på rean och även ett par fina byxor. Dom var iofs i 86 haha.. Märkte jag mnär jag kom hem, men det växer hon ju i ;)
Efter det så blev det ikea. Matstol till Millie för presentkortet hon fick i julklapp, även lite haklappar och leksaker.

Sen var vi helt slut och ville bara hem.. Oskar var jättetrött och jag mådde illa.
När vi kom hem skulle vi äta, men jag fick typ inte i mig nåt.
Alla 3 slocknade vid 22 i sofforna. Jag vaknade vid 5 av att Millie var hungrig, så vi gick ner och la oss i sängen. Var omöjligt att få liv i Oskar så han fick ligga kvar. Vid 9 var vi alla vakna iallafall.
Oskar bytte ut toalettstolen, blev allt lite finare. :) Sen fick han för sig att han skulle slipa, så han åkte in o köpte slippapper.
Så nu försöker jag söva Millie, samtidigt som han slipar därnere(låter HÖGT!) och dessutom mår jag fortfarande väldigt illa. Toppen!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan, kanske skriver mer senare eller nåt :)
Hej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Absolut..! Du är så välkommen..

kanske ska vi äta nåt innan då..? jag kan nog fixa nåt smidigt..! om du vill?

Ja de hoppas jag med.. Leia har varit lite lugnare idag igen men kan bero på att vi varit ute och gått och gått..

man blir ju så himla trött.. när de bara skriker.. o man inte vet vad de är..

Okeej..:) jag kanske kan åka med er på onsdag till dig då så kan Rikard hämta annars?

efter ni varit på bvc..? men vi kan ju prata om de mer på måndag annars..??

Usch nu är de folk här måste vara social fy fasen.. bläääää



kram

2010-01-16 @ 15:49:05
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0