25/1-10

Idag var det babysång igen :) Rätt roligt och mysigt faktiskt! Kändes lugnare den här gången, tror det var att vi kom dit i så god tid. Kändes som att det gjorde mycket. Funderade imorse när jag vaknade om jag skulle orkat ta mig upp till den babysångstiden som är vid 9 istället. Men just imorse tror jag inte det hade gått :P
Så kul med för det märks att Leia och Millie börjar känna igen varann. Så gulliga! Även att Millie känner igen Madde märks, lägger av ett flin rätt fort. Tror även Leia känner igen mig lite, ibland ;)

Kvällen har varit rätt gnällig för fröken. Hon var hur trött som helst men ville inte riktigt komma till ro, nu sover hon som en stock iallafall. Tyvärr är det bredvid här i soffan. Så måste byta blöja och sen är det mat-time innan riktiga nattsömnen. Imorse kors i taket sov hon ända till 8 och vaknade bara nöjd och glad. Väntade en stund innan jag tog upp henne, hörde massa smackande så jag gick och kollade. Då hade hon hittat sin tumme haha, supernöjd. Så fick jag världens största flin, bättre än så kan nog inte en morgon vara.
Hon fick lite käk sen somnade vi om båda två till 10. :)

Imorgon var vi nog hembjudna till mina föräldrar, syster med familj skulle troligtvis dit med. Nice!
Resten av veckan bjuder än så länge bara på babysim och eventuellt nån Linköpingsresa. Onsdagkväll kanske jag ska försöka träffa Dessa med :)

Pratade nyss med en gammal vän som jag inte träffat på väldigt länge. Vi pratade om att jag kanske skulle komma hem till henne nästa onsdag. Kul!

Nej, nu är det sängdags. Godnatt :)


Lillfisan i våran säng häromdagen





Leia och Millie idag :)




Kommentarer
Postat av: Jossan

Hon börjar bli stor nu. iaf sen ja såg henne senast. :) Vi kanske kunde hitta på nått snart, om de finns några lediga dagar. :)

2010-01-26 @ 17:21:25
URL: http://thejossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0