3 månader

Får bli ett lite kort inlägg idag. Har endel att greja med och så är jag trött med.

Idag är ju min lilla mys 3 månader!! Fort går det. Och växer, DET gör hon! Var ju på bvc idag, var ju vaccindags. När hon fick den första sprutan så stannade hon upp nån sekund men fortsatte sen tugga på händerna. När den andra stacks in så började tårarna komma nästan direkt. Dom säger ju att den gör ondare och det märktes ju! Men efter lite pussar och kramar från mamma och en napp i munnen så var allt bra igen.
Förutom att hon sovit mycket idag och varit lite gnälligare så verkar det lugnt.
Och så till längd och vikt.. :P Hon hade gått upp en hel del. Så nu väger hon 6540g och är 62cm. Men hon låg precis lagom på kurvan. Däremot hade tydligen hennes huvud växt onormalt fort... Lustigt tycker jag då jag hört andra som haft samma den åldern. Hon skulle prata med nån läkare så vi får väl se.
Är nog ingen fara. Usch så är alltid min inställning, oroar mig nog lite för lite ibland :(
Nej, men den här gången är det nog ingen fara.

Efter bvc åkte vi till Malin där vi spenderade större delen av dagen :) Åt lite mackor, apelsin och fika. Pratade massor och hade trevligt!
Sen blev det en sväng förbi mamma och pappa. Sen hem till Oskar som hade målat taket en gång till och runt fönstrena i det blivande vardagsrummet. Blir så fint så :)

Imorrn kommer min syster förbi en snabbis med Theo, sen kommer Madde och Leia :)

Berättar mer om det imorrn, är nämligen lite akut med mat till Millie just nu ;)
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0