6/1-10

Igår var det återbesök i Motala. Gick ju inget vidare, ska tillbaka igen om en vecka.
Oskars föräldrar var ju snälla och följde med. När jag var klar så åkte vi till Ulfåsa för jag skulle kolla på en soffa. Vi hade ju kollat ut en på Chilli som vi hade tänkt köpa. Den kostade ju 11995, och så den på Ulfåsa som var rätt lik kostade 9995. Rätt stor skillnad ju, och jag tyckte den var fin. Så la en handpenning på den och i februari får vi hämta den :)
Efter det blev Millie hungrig, även vi. Blev att vi åkte till Fornåsa och det enda vi hittade var en pizzeria. Var jättegoda och Oskars pappa är lite sugen på att börja göra pizzor på sin restaurang så han frågade pizzakillen massor haha. Slutade med att han fick komma bakom och se hur man gjorde en botten och så fick han receptet på degen. Sen åkte vi och kollade på dagiset som Oskar gick på som liten och två olika hus dom bott i. Kul att se :)

När vi kommit hem till Mjölby igen så svängde vi förbi Netto där jag köpte mat till Millie och förvaringsboxar till hennes framtida rum. Väl hemma i Hogstad dröjde det inte länge innan Oskar kom hem, han skulle åka och träna så Millie och jag följde med. Var hos mamma och pappa under tiden, där var även syster Kajsa med Thuva och Theo.
Klockan 19 hade vi lite spontant bjudit hem lite vänner eftersom alla varit lediga idag.
Så Ante, Malin, Calle och Emilie kom, vi bjöd på tacos. Emilie hade med massagebänken så Ante, jag och Malin passade på :) Blev en väldigt trevlig kväll!!




Idag var vi bjudna på "söndagsmiddag" hos Oskars mormor och morfar. Var jättegott och trevligt.

Morgondagen har jag ingenting på schemat. Skulle behöva tvätta, inte lätt utan tvättmaskin. Får se om jag orkar ta tag i det och åka till mina föräldrar. Om inte nåt roligare dyker upp :)

På fredag är det informationsmöte kl.13 i Boxholm inför babysimmet. Sen när Oskar slutat och tränat så ska vi åka till hans syster Emmy och hennes kille Staffan i Rimforsa då det inte blev nåt i måndags. Ska bli kul att se deras nya hus :)




Min fina, fina Millie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0