23/1-10

Kvällen igår hos Emilie och Calle var jättetrevlig :) Blev bjudna på Flygande Jakob, utan banan, eftersom ingen av oss gillar banan i just den maträtten. Blev väldigt gott. Calle och Oskar drack lite och hade kul haha. Emilie, jag och Millie satt och myste i soffan framför Let's Dance. Vi blev kvar ganska länge.

Och idag skulle Oskar lägga golvet i vardagsrummet. Det låter väldigt högt både när man sågar och bankar ihop golvet. Så vi blev "utsparkade" till kl 19. :P
Så först åkte Millie och jag in till Mjölby city. Gick en sväng på Happy, köpte en grej till Theo och en till Thuva, som tack för lånet för alla kläder jag får låna. Sen gick jag in på Lindex, var ju ta 2 betala för 1 på all rea. Jag är i stort behov av en bh då kroppen inte riktigt är sig lik. Brösten har väl krympt till det lilla dom var innan graviditeten, men jag är ju större runtom liksom. Så mina gamla passar inte riktigt.
Provade säkert 15 olika, usch säger jag, hatar att prova bh:ar. Speciellt när jag är själv på stan och måste klä på mig och springa och leta nya och speciellt när jag dessutom är själv med Millie. Hon låg snällt och sov som tur var :) Hittade till slut 2 stycken, dom var väl inga drömmodeller. Men 2 stycken för 89 kr är svårt att slå.
Köpte även en frottémorgonrock till Millie som kommer vara kanon på babysimmet och en kofta som jag då fick på köpet.

Klockan blev strax 15 och då skulle jag och Lisa mötas för att ta en fika på Gusto :) Var verkligen längesen vi sågs. Haha jag var så himla snurrig, vi satt och pratade massa och Millie sov för fullt. Så jag glömde bort att hon var med vettu, så när hon börja gnälla så dröjde det innan jag fattade att det var jag som skulle göra nåt åt det. Jösses haha. Var kanske knappt en halvminut men ändå :P
Var kul att träffas iallafall! Synd att det blir så sällan.

När vi var klara så kom pappa förbi och han och jag gick tillsammans till farmor och hälsade på en snabbis. Sen gick vi hem till mamma och pappa. Dom skulle iväg kl 6. Så dom gjorde sig iordning och så skjutsade jag bort dom. Sen åkte jag och handlade lite mat.
Väl hemma så hade Oskar hunnit lägga väldigt mycket, han ska försöka bli klar imorgon :)

Nu ska vi kolla lite på Beck - Spår i mörker som går på tv. Tack vare den hatar jag att åka tunnelbana. Får se om vi kanske gå och lägger oss istället. Blivit sent 2 nätter i rad, och när jag inte får tillräckligt med sömn blir jag så himla hängig.
Imorgon vet jag inte var Millie och jag ska ta vägen när det är golvläggning. Tycker så synd om hennes små öron om vi är kvar hemma. Vi får väl gå ut och gå och gå och gå.. :P haha nej, nåt ska vi nog kunna göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0