Draft: Jan. 4, 2010

Idag har Millie och jag haft en riktig mys o slappardag. Vi gick upp typ vid 9, jag duschade och hon fick mat o ny blöja. Sen skulle vi gå ner och då höll hon på att somna i min famn. Så jag la mig med henne i sängen och vi somnade visst igen ;) Hon vaknade inte förrns 2!! Jag vaknade en stund innan, gick till köket och diskade lite nappflaskor, kokade vatten till termosen o pysslade lite.
Sen fick hon mat och var så nöjd, så hon fick ligga i sitt babygym i köket medan jag gjorde lite mat. Gjorde en gryta och sen korvstroganoff, tänkte det var lika bra att passa på.

Efter det gick vi upp för att sätta på ny blöja, då somnade hon på skötbordet haha :)



Sen så småningom så kom Oskar hem och vi åt mat. Jag bestämde mig för att jag ville åka och sola, har fått typ röda utslag på axlarna och ner lite. Brukar få det på vintern och det absolut enda som fungerar för att få bort det är att sola. Oskar tyckte då att han skulle åka med och gå ut och gå en sväng med Millie medan jag solade. Så så blev det. Så blev det en liten sväng till Ica med, skulle köpa en ny flaska till henne och en extra pip. Men inget av det fanns :( Och precis när vi kom ut från Ica kräktes hon massor, så vi åkte direkt hem.

Provade att lägga Millie i sin säng efter sin mat vid 8. Än sålänge verkar det funka :) Får väl se hur länge hon sover.

Imorrn ska jag på återbesök till Motala, efter operationen. Tråkigt nog så gör det nu lika ont som innan! Jäkla skit att det aldrig kan bli bra. Får se vad dom säger imorrn. Oskars föräldrar var så snälla så dom ska följa med mig och passa Millie. Så ska dom även följa med till Ulfåsa och vara lite smakråd på en soffa som vi kanske ska beställa. Kanske även ska kolla en snabbis på en bil som var på en firma i Motala. Oskars bror kanske ska köpa hans, när han fått sitt körkort nu snart. Så vi kollar runt lite, väldigt svårt att hitta nån bra!!
En volvo v70 2.5T från 2002 och framåt som har gått under 12000 mil och ska kosta så lite som möjligt ;) Sen har vi lite andra småkrav som är svåra att hitta nån med.

Ringde med idag bara för att kolla hur det låg till med platser till babysimmet. Tänkte så man vet vad det finns att välja på. Då sa hon att hon endast hade en plats kvar och det var torsdagar 15.30. Hon kunde inte lova att den fanns kvar ens imorrn och hon visste inte om det blev nån mer ledig på hela terminen så hux flux hade jag visst anmält mig. Börjar redan nästa torsdag och ja jösses!
Jag får ju inte ens bada än kom jag på efteråt. Vi får väl se hur detta ska gå...


Nu kommer lite blandade bilder ;)



Gör "perfekt tecknet" ;)



Sista gången hon kunde ha denna overallen, på längden. Haft mycket nytta av den, tack Calle och Emilie :)



Söta små kompisar. Så himla gulligt smile på Leia!



Dom var så gulliga och låg och höll varandra i armarna och händerna hela tiden




Millie-mys idag när hon sov hos mig


Fy fasen internet la av nyss när jag precis skulle trycka på publicera knappen. Allt bara försvann och jag hann bli lagom irriterad, men så bara kom allt tillbaka. Tack tack tack.
Godnatt :)



Kommentarer
Postat av: Madde

Fin fina bilder..:-)

2010-01-05 @ 10:09:08
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: Naimi - Nellies mamma

jätte söt liten flicka o fina bilder!:)

2010-01-18 @ 16:12:47
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0