Nyår o lite

Nu var det ett tag sen igen..
Och glömsk som jag är så kommer jag ju inte riktigt ihåg vad man gjort.
Hade iallafall en trevlig stund med Madde och Leia dan innan nyår.

Och nyår blev lyckat. Åkte och lämnade Millie hos mina föräldrar vid femtiden. Gick igenom lite hur hon brukar äta och sova m.m. Packade upp lite av vårat för vi skulle ju sova där.
Sen tog vi bilen bort till Calle och Emilie, Emil kom precis samtidigt som oss. Satte oss i deras kök och pratade massa och fick en god förätt som Calle hade gjort. Började dricka min första, var exakt ett år sen jag drack senast. Så jag tänkte att det var säkrast att ta det lugnt. Tyckte jag kände mig lite småyr efter en halv.
Men sen åt vi mat och då kände jag inte mycket längre.
Fläskfilégryta, potatisgratäng och sallas stog på menyn, efter det blev det saffrans-pannacotta med kiwi. Och förrätten var sån där bonjour ost med smak i några "kexskålar" som hade varit i ugnen. Smaskens alltihop!

Sen blev det lite spel, men Emilie och jag tröttnade så då fick jag massage! Hon har ju precis kommit hem från sin massageutbildning och kände att hon behövde öva lite så hon inte glömmer, jag var inte sen att tacka ja ;) Gud så skönt det var.
Klockan gick väldigt snabbt och helt plötsligt var den 20 i 12. Vi skulle ju vara på kullen klockan 12 som ligger på andra sidan stan från dom. Vi hann till vasaskolan ;) Men det var fint därifrån med.
Vi fortsatte iallafall mot kullen och nedanför den så mötte vi Ante, Malin, Monica, Fredrik, Jossan, Rikard, Henke, Emma, nån kompis till dom och Emmelie. Tror inte det var nån mer, förlåt isåfall.
Ante och Malin bor ju precis där så vi gick hem till dom, vinkade upp mot Madde o Leia, men det tror jag inte dom såg ;)
Vi satt och pratade och hade trevligt, några vek av med tiden. Kvar blev Ante, Malin, jag, Oskar, Monica, Fredrik och Emil. Vi skulle köra poker, men det blev så småningom till klädpoker haha. Ja vi hade väldigt roligt! Var inte hemma hos mamma o pappa förrns halv 6. Snacka om att man var seg dagen därpå.

Var kvar hos dom till 18-tiden. Millie hade varit så snäll så dom kunde gärna göra om det sa dom :P
Kvällen hemma sen blev lugn, vi skulle se första Johan Falk filmen då vi sett alla utom den. Jag ville så himla gärna se den, men lyckades givetsvis somna. Men det jag såg var väldigt bra ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen för väldigt snart kommer min pappa och då ska Millie och jag nog åka med honom in till Mjölby.
Ska verkligen försöka lägga in lite bilder, snart! :)
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0