28/1-10

Blev ingen träff med Dessa igår då båda tyckte det var för träligt väder att ge sig ut i. Plus att jag var rätt förkyld.
Var så lustigt för jag drömde natten mellan tisdag och onsdag att jag hade så himla ont i halsen, och så hade jag det när jag vaknade. Kände inget innan jag somnade. Skumt!

Var hos mina föräldrar en stund, träffade syster med barn och så. Sen på vägen hem var jag tvungen att köpa kattsand, så jag stannade till på Lidl. Kunde ju inte låta bli att går förbi barnhyllan, tror tusan jag blivit beroende av att kolla på den i varenda affär haha.
Köpte lite banangröt och ett par burkar från 4 månader iallafall. Är ju ett tag kvar iochförsig, men jag blev sugen på att köpa lite.

Och så idag, var det återbesök i Motala, igen. Ja vi får se vart detta slutar egentligen. Dom vet inte vad dom ska göra med mig :P Tydligen väldigt ovanligt att det ska ta så här lång tid att läka.
Mamma var snäll och kom hem hit och passade Millie, medan pappa skjutsade mig till Motala.
Tur man har föräldrar alltså! Speciellt som ställer upp mycket.

Ikväll är det babysim igen, Malin kanske skulle följa med och kolla på ;)

Tror inte det blir Linköping imorrn, skulle mest åkt för att jag skulle lämna tillbaka en jacka som jag köpt. Men det gjorde jag idag på H&M i Motala.
Ååh igår förresten. Skulle ladda upp kort på fuji för att framkalla, var ju 100 kort gratis bara ett tag till. Försökte ju förra veckan men då hade jag glömt att kryssa i en grej så fick bara hem dom förstoringarna jag beställt.
Så jag försökte som sagt igårkväll, hade lagt in alla vid halv 11. Sen skulle sidan registera bilderna typ, och så la internet av när det nästan var klart :( Försökte på nytt och samma sak hände, gång på gång. Men envis som jag är ville jag inte ge upp, så till sist gick det!! Hade gett upp och stängt av allt annat, men så tänkte jag ge det ett sista försök ändå. 01.10 kunde jag äntligen stänga av datorn. Puh. Nu hoppas jag verkligen jag får några kort!

Nu ska jag springa ner och ta upp nåt kött!

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0