6/6-10

Fick jättegod lunch hemma hos Malin, så fint så!
Sen åkte vi in till Valla. Var ju mysigt, men det är nog ännu roligare när barnen är ett snäpp äldre :)
Gick även bort en sväng till Gamla Linköping, var ju jättenära! Handlade lite gotti gotti på Chokladboden hehe. Bra det går med min viktminskning nu ;)
Jaja, sommar är ändå sommar. Vill unna mig lite gott känner jag.

Kändes lite sorgligt att skiljas igår, har ju setts ganska mycket. Men jag hoppas vi fortsätter hålla kontakten allihopa.

Johanna, jag och våra barn gick även en sväng på Ikano när vi ändå var i Linköping. Jag köpte massa kläder till Oskar. 2 par shorts, ett par badbyxor, 3 linnen, en t-shirt och en skjorta. (Allt passade väldigt bra faktiskt, kul!)
Köpte även "trosor" o strumpor till Millie på rean. Annars var det inget.
Johanna köpte lite kläder till Molle och även en matstol, snart dags för honom att få lite "riktigt" käk ju.
Åt inne på Ikea med, smaskigt.
När vi kom till Mantorp igen så hoppade vi in på City Gross för båda behövde blöjor.

Riktig heldag! :)

Idag ska en tjej som heter Rebecca och hennes kille komma och kolla på vårat matbord. Får väl se om det passar dom. Vore ju trevligt, isåfall ska vi nog köpa ett vitrinskåp o ställa dit istället. Ger lite mer lekyta, men ändå blir det inte helt tomt.

Sen i eftermiddag hade vi nästan tänkt åka till Lundby, men känner att vädret inte är riktigt rätt för det. Så det skippar vi nog idag. Kanske imorrn, innan Theos ettårskalas :)

Nu ska jag passa på att städa lite när snuttan sover o solen är borta.

Mitt lilla hjärta med sina glitterögon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0