7/7-10

Råkade visst skriva fel datum igår.. 6e juli är det ju allt!

Varit på Lundby idag med Ante, Malin, Jossan o hennes Max. Var mysigt :) Lite röd på låren och i ansiktet nu bara.

Ikväll har vi varit på ettårskalas med, väldigt gott o trevligt var det med. Av oss fick han ett par Mexx shorts och två t-shirtar till. Jag hoppas det kommer att passa.

Handlade förut massa grejer så att vi kan göra mackor tills imorrn, så det ska vi strax ta tag i här. För imorgon åker vi ju till Liseberg. Ska lämna Millie hos mina föräldrar vid halv 8.


Lite bilder från kalaset idag och från Valla i måndags.



Snart kryper jag!


Thuva hjälper sin lillebror att blåsa ut ljuset :)


Tårtatime!


Oskar, Millie och min mamma/Millies mormor


Mycket att välja på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0