1/7-10

Jösses, redan första juli!

Glömde skriva det igår men Millie var nästintill omöjlig att söva igårkväll. Vi började väl vid halv 8 ungefär. Strax innan 10 sov hon! Hon har nämligen lärt sig att sätta sig upp själv, och det gör hon då heeela tiden. Inte lätt att somna sittandes.
Sen mitt i allt så kom det ju ett par killar som mätte och kollade våra fönster (vi visste ju att dom skulle komma, men blev ändå mitt i allt.). Dom skulle ge oss en offert vad det skulle kosta att få nya fönster i hela huset + 2 altandörrar. Dom var billiga (billigt är väl synd o säga att det är, men billigare än andra) och verkade duktiga så det blir nog att vi beställer såna. =)

Nu ska vi göra oss iordning här för snart ska vi åka in till Madde o Leia, men badvädret är ju sisådär så vi skulle komma hem till dom istället.
Och i eftermiddag bär det av mot först Tranås för att eventuellt köpa några hyllor. Sen till Malexander för att Oskar ska hjälpa sin pappa att flytta några frysar. Så dagen kommer nog gå undan idag.

Här är lite av det inhandlade igår:

Kudde, en goseprinsessmus och ett kuddfodral


Millies badleksaker, en moppe, en bil, ett flygplan, en helikopter, ett tåg och en båt =)


Ett blommigt sommarlinne till mig


Ett vitt sommarlinne


Ett längre linne som var tight över rumpan


Lite grejer till Millie




Och så Oskar t-shirt och våra smycken. Mitt armband som gick sönder :(



Glömde ta kort på mina skor och baslinnet, men det hinner jag inte nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0