5/7-10

Blev inga hyllor, var en grej som fattades och dom var rätt så repiga. Synd :(
Fredagen mötte vi Madde o Leia vid 12, gick ett par timmar på Broarnas dag. Har blivit väldigt litet. Köpte varsitt par minifoppisar till våra tjejer. Gav dom lite mat i parken och gick runt o strosade.
Jag köpte en plånbok till Oskar, prutade 8 kronor haha ;)

Gick sen till mammas affär och köpte ett kuddfodral och en liten fin skål. Finns massa grejer som jag vill köpa i hennes affär! Helt bestämt ska jag köpa en liten vit hylla iallafall. Ska ha den över Millies säng sen tror jag.

Ringde även i fredags och beställde nya fönster. Drygt 50000 känns för mig som en enorm summa, men tydligen är det ju ett väldigt bra pris för fönster till ett helt hus. Och nya fönster behöver vi.
Skulle även behöva en ny bil och en ny dator, båda börjar få fler och fler fel. Men usch dyra grejer, man drar sig gärna för att ta tag i det.

Vid halv 6 på fredagkvällen så skulle Oskar, jag o Millie åka hem till Johanna, Patrik och Molle. Märkte ju i Skänninge att Millies snuttis var kvar hemma. Går inte! Så vi vände, tog lite tid allting så vi blev lite sena. Men de blev rätt lagom ändå. Var bjudna hem till dom på lite grillkväll. Där var även Sandra o hennes kille som nu verkligen inte kommer ihåg vad han heter, väldigt trevlig var han iallafall och deras 3 veckor gamla son Lowe. Matte och Eda var där med. Och så en annan Johanna och hennes 3 veckor gamla son Edvin. Väldigt kul att träffa alla!
Även väldigt kul att vi blev ditbjudna :) Gör vi gärna om!

Helgen har jag jobbat. I lördags direkt när jag hade slutat så blev det racer hem, bytte bil och så åkte Oskar, jag o Millie in till Mjölby. Plockade upp Jossan o Max. Åkte sen till Vadstena, Emma, Henke, Emmelie, Ante o Malin åkte med dit, i en egen bil. Vi strosade runt lite, var Sommarknäppen så det var ganska mycket folk. Spelade en runda minigolf (som gick väldigt dåligt för min del). Väldigt mysigt iallafall, lite spontant sådär.

Söndagen blev det med racer hem direkt när jag slutade. När jag kom hem hade Oskar packat så fint för en eftermiddag på stranden :) Plockade upp Ante o Malin och begav oss sen till Malexander. Också väldigt mysigt och spontant.
Snällt av dom att dom orkade vänta ut oss båda dagarna!

Millie har haft väldigt svårt att somna hela veckan. Ungefär runt 00-00.30 har hon somnat. Jobbigt när man är van att hon somnar 19! Igår fick vi henne iallafall att somna vid 21. Imorse vaknade vi av att hon "skakade galler" och försökte få liv i oss haha. Hon var jätteglad :) Så mysigt att vakna då. Så jag gick upp med henne då vid kvart över 6 och har varit uppe sen dess. När man väl kommit upp är man ju inte så trött.

Nu ska vi göra oss klara här.
För vi ska åka hem till Malin o Thilde. Mamma-barn-träff, mys mys. Efter en liten lunch ska vi alla åka in till Valla. Ska bli kul!

Nu ska jag packa klart :)







Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad fin hon är i rosa :)

Ni njuter av sommaren ni härligt!

/kram

2010-07-05 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0