30/6-10

Ojojojoj, helt slut efter en dag i Linköping. Gud så mycket folk det var!
Mötte iaf Kajsa med barn och mamma vid Skopunkten vid 11. Mamma köpte skor och Kajsa hittade massa skor till barnen. Tjejskor i 19-20 var helt slut, så till Millie blev det inga tyvärr. Jag köpte mig däremot ett par väldigt billiga tygskor, ett par till jag vet hmm.

Dom gick sen till Toys'r'us och jag till Babyproffsen. Köpte några badleksaker, en nätkasse och ett insektnät.
Sen blev det Ikano, nästan direkt Ikea. Var lunchdags för oss alla. Jösses vad folk.

Inne på Ikea köpte jag två innerkuddar, ett kuddfodral med rosa hjärtan (ska köpa ett till kuddfodral som är ljusrosa i mammas affär, på fredag har hon 20% på dom med, kanon!), köpte även en annan liten kudde till hennes myshörna och ett gosedjur som jag inte kunde låta bli.
Bar sen av mot Lindex där jag hade 50kr rabatt, köpte en liten rosa prinsesskrona att ha i hennes rum.
Sen h&m, där blev det en t-shirt och lite "smycken" till Oskar, en pyjamas och mössa som var på rea till Millie och till mig köpte jag köpte jag örhängen (9 par för 29kr haha, men dom var enkla och fina) och ett armband som jag verkligen gillade. Men det gick sönder nu ikväll!! :(

Sist men inte minst så köpte jag ett enkelt vitt baslinne, ett lite längre tunika som var tight över rumpan o sen mer pösig upptill och så två sommarlinnen. Allt till mig, allt på rea och allt från Cubus.

Letade i massor av affärer efter några skor till Millie, men helt slut överallt.
Orkar tyvärr inte ta kort på allt nu, skulle gärna gjort det annars, för jag vet hur kul jag tycker det är att se vad andra har köpt. Men det kanske kommer imorgon ;)

Nu ska vi lägga oss, imorrn är det fint väder igen (om man får tro på Klart.se). Så jag och Madde med barn ska till Lundby!! :)

Glömde skriva det igår, men förra onsdagen så var vi ju hos Isabella och Lucas i Tranås. Mysigt som vanligt och kul att ses! Här plaskar dom små i poolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0