7/6-10

Idag hade inte lilla madame nån rolig förmiddag, nästan ingenting var bra. Så jobbigt när man ska iväg och har lite att greja med. Men jag hann det mesta ändå och vi kom nästan i tid :)

Eftersom vi var iväg igår så fick hon frukt på eftermiddagen då det är lite smidigare. Men hon sov faktiskt mycket sämre inatt, så det får allt bli gröt på eftermiddagarna nu!

Vi skulle ju till Charlotte & Filippa idag :) Där var även Jonna & Lucas och Malin & Thilde. Vårat lilla "oktobergäng".
Men med var även Charlottes kompis Ingrid och hennes lilla Maja som var 6 veckor. Oj så liten och söt. Visade sig att Ingrid hade jobbat hos Oskars föräldrar i flera år, ja ibland är världen liten.
Hade en väldigt trevlig och mysig eftermiddag som vanligt med dom. Åt glass, muffins och jordgubbar. Millie sov väl högst en halvtimme, man kan ju inte missa nåt hehe. Som tur var så var hon glad och nöjd ändå, hade ju massa kompisar som underhöll henne.

Lucas är så rolig! Han blir rädd för tjejerna när dom skriker lite eller tjuttrar för högt. Stackarn han blir jättelessen och rynkar ihop hela ansiktet. Men det blir ju snabbt bra igen. Men han är så söt hehe.

Ååh är så trött på mig själv att jag har så dålig självdiciplin (eller hur det nu stavas). Vill verkligen gå ner kanske 4 kg ungefär, men vad gör jag åt det?? Äter massa onyttigt och blir sur när inte kläder sitter bra. Hur trött kan man bli på sig själv :) 
Jag ser nåt gott så tänker jag att jaja, men det är ju gott o det kan jag ju unna mig. Och så ligger jag varje kväll och tänker, NU JÄKLAR SKA JAG VARA NYTTIG O DUKTIG. O så börjar det om.
Men nån dag får jag nog nån liten kick :) Det är det jag behöver.


Millie med sin kusin Thuva förra veckan. Stackars Thuva, inte lätt att hålla Millie alltid ;)




Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det gick bra, skönt det! :) Precis det är inget annat än att kämpa på, det är som du säger bitarna hon inte gillar och spottar ut. Men hon sa att man kan köra med 6 månaders burkmat och försöka blanda lite, sen skulle det ge med sig med tiden så det får vi hoppas. Hehe ok, ja hon heter Nina Stjernerhem så du kan fråga henne där om du vill :) Jag har henne på min vännerlista. Ok, stor tjej! Får se va hon väger på tors, det går undan nu :-D Jag måste ta och börja rensa bland hennes kläder igen, puuh.. tycker inte det var längesen jag gjorde det hihi.. Ha en fin dag!

2010-06-08 @ 08:02:28
URL: http://malinmildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0