8/6-10

Puuh jag är verkligen helt slut efter att ha gett Millie majskrokar. Förstår inte hur hon kan bli såå arg lilla snuttan. Så fort det inte går som hon vill så blir hon GALEN! Alltså så fort den inte är i munnen hela tiden, så då kan ni tänka er hur det blir när hon inte får fler. Alltså hon gråter så tårarna rent ut sagt sprutar, sparkar, hoppar i stolen, slänger huvet bakåt och skriker så hon blir helt röd.
Förstår inte varför hon blir så. Förstår iallafall att jag nog ska skippa majskrokar.
Är så många som säger att det är bra att ge samtidigt som man äter själv så barnet har nåt att pyssla med.
Pyttsan, var jag som fick nåt att pyssla med haha.

Är det bara Millie som blir sådär? Är ju precis så hon blir när man ger henne gröt på kvällen med.. Oj sån vilja hon har ibland alltså.
Hon somnade direkt efter av ren utmattning.

Jaja.. :)
Idag så ska Millie och jag åka till Johanna och Molle. Mysigt! Skulle komma hem till henne först, sen fick vi se, om vi kände för det kanske vi skulle ta en sväng in till Motala eller nåt. Ser ju ut att bli underbart väder idag!

Det räckte visst med 10 minuters vila för henne. Nu ligger hon och pratar och är glad igen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, nog känner man sig elak men man får prova lite. Det blir ju bättre och bättre! Mm, lite sorgligt är det sålde även bilstolen idag med till en kompis till joel som ska ha barn snart :) Han sa igår om jag ville säga "hejdå" till den hehe.. Nedå, men jag har lite separationsångest, hennes första grejer liksom. Men det går nog över. Jepp, satt ut den igår och fått den såld idag :P Det ringde flera stycken förut, men en tjej ifrån sthlm skulle köpa den. Tack, köpte dom faktiskt på tradera :) Älskar jordnära färger, det blir så naturligt och passar till allt. Kanon, hoppas du får svar snart =) Så lite så :)

2010-06-08 @ 12:00:46
URL: http://malinmildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0