11/6-10 Bilder

Imorgon ska vi till Malexander på polisexamens-firande. Är våran kompis Ante som ska firas :)
Suttit nu i eftermiddag och gjort ett kort, blev inte så avancerat men ändå..
Hoppas inte han ser det här innan imorrn haha.

baksidan med allas namn..



Vi har iallafall haft en riktig mysdag jag och Millie. Var väldigt skönt med en hemmadag. Vi har legat o vilat i sängen, hon i min famn. Slumrade en stund, men låg även och "pratade" ett tag.
När Oskar kom hem så tömde han Millies rum för att kunna måla det. Sen ringde min pappa och sa att hans bil gått sönder så han undra om Oskar kunde hjälpa honom med bärgning. Det kunde han ju såklart.
Hade gått bra :)
När han sen kom tillbaka så målade han runt fönstrena och sen dom tre väggarna som inte ska ha tapet. Blir nog riktigt bra så småningom. Har kollat ut en garderob och en byrå som jag så gärna vill ha till hennes rum, lite dyrt dessvärre...

              serien Hemnes på Ikea.

Tycker väldigt mycket om dessa möbler! Men första byrån kostar 1595, den andra 2295 och skåpet 3195. Inte för jag behöver båda byråarna, men tycker det blir mycket pengar ändå.

          serien Hensvik på Ikea.

Tycker om dom här mycket med, och våran spjälsäng är ur denna serien. Lite billigare, men finns ingen byrå i samma. Men går ju att blanda :)
Från vänster kostar dessa;  495kr, 299kr och 1295kr. Finns även som en bokhylla för 795kr.

Ja jag har kollat länge på möbler till hennes rum, är ju så kul att planera och fundera. :) Och snart blir det verklighet.
Även lagt undan två små hyllor i min mammas affär som kommer bli finfina!


Nej det får nog räcka för idag, bäst att sova så man är någorlunda pigg vid sextiden när lillfia vill vara vaken.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är fint med vita möbler, vi kommer köra på det temat när vi flyttar (om typ hundra år hehe). Ewelyn har ju spjälsängen vit och även en byrå, så kommer fortsätta med samma tema där också :)

2010-06-14 @ 07:42:06
URL: http://malinmildh.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilket fint kort, va duktig du är, blev han glad? Gillar oxå dessa möbler men vi har ju inga väggar att placera dem mot... vore mysigt om ni ville komma hit någon dag:). Tänkte åka till Linköping i veckan om du vill följa med, troligen på torsdag, mamma kanske vill följa med oxå annars får vi kanske plats i en bil? Har en liten present till Millie med.kram

2010-06-14 @ 23:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0