11/6-10

Bestämde mig idag för att försöka ta tag i den hemuppgift som är kvar på min mäklarassistent utbildning. Jag har till i vår på mig, men jag tvivlar att jag kommer få mer tid när jag börjar jobba.
Iallafall, skulle öppna programmet nu. Då funkar det inte!! :(
Får se om jag kan installera om det eller nånting, men krångel är ju det sista jag behöver när jag nu skulle försöka.

Det var så här att utbildningen bestod av fem delar, fyra utav dom så åkte man till ett hotell i Solna fick föreläsningar i 2½ dag och sen var det prov på det. Var ca 6 veckor emellan så att man skulle hinna läsa igenom dom böcker som hörde till den delen. Den femte delen sen var en hemuppgift och ingen dålig sån.

Nu har dom ändrat utbildningen så att alla fem delar är på hotellet, mycket smartare! Så om jag vill skulle jag kunna hoppa på den sista delen där istället. MEN, varje del kostar 9000kr, och så även denna sista.
Om jag inte går den och heller inte lyckas med hemuppgiften så är ju dom andra 36000 kronorna bortkastade för då får jag inget "diplom" osv. Men om jag bara kunde lyckas med hemuppgiften så är det ju inga kostnader.

Usch detta tynger mig så dant. Tänker på det nästan varje dag! Det värsta av allt är att eftersom jag skjutit upp det så länge så har jag ju nästan glömt allt, och den sista delen är inga speciella böcker till utan det är liksom en sammanfattning av alla dom fyra innan.

Vet verkligen inte hur jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0