12/6-10

Inatt har hon vaknat mycket och varit lessen. :(
Så vid 4 tog jag över henne till våran säng så hon fick ligga på min arm, då somna hon om till kvart i 6 iallafall. Sen fick hon mat o så fick vi sova till 7.

När hon vaknade då så bad jag Oskar om han kunde ta henne så sa jag att jag kunde ta henne imorgonbitti. Men det han gjorde var att försöka söva henne i sin säng igen, vilket hon givetvis inte ville (även om hon var lite småtrött). Efter mycket skrik så gav hon upp och somnade väl 5-10 minuter. Då kände jag att jag lika gärna kunde gå upp sen.

Så Millie fick lite mosad banan och sen tog hon och jag en dusch :)
Nu har Oskar kommit upp precis. Ja..vi får väl se hur det blir med hans sovmorgon imorrn moaahahaha. Nädå.

Förresten..är ingen som är intresserad av en vit matgrupp? Eller vet nån annan som är det.. Hade tänkt lägga ut det på blocket, men tänkte jag kunde se här först.
Vi har nämligen ett vitt bord (måtten bredd 76cm längd 120cm) med fyra stolar till. Är knappt använt! Vi köpte det när vi bodde i vårat förra hus, men så hittade vi det här huset och flyttade. Nu har vi ett lite större kök och kan då ha vårat andra matbord i köket, därför har vi ingen användning riktigt för den vita gruppen.
Priset vi hade tänkt ta är 1400kr, nypris är 1999kr. Den kommer från Jysk och heter York.
Här är en bild:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0