14/6-10

Stackars lilla stumpan, inte lustigt hon var gnällig. Innan vi skulle åka precis så tyckte vi hon var lite varm, tog tempen som då visade på 38.8. Gav henne en supp, hon var ändå rätt pigg så vi bestämde oss för att åka ändå. Och hon var väldigt glad hela dan.
Väldigt trevligt i Malexander! God mat och kul att träffas.
Var med en stund på kvällen också :)

Igår städade vi en del här hemma och tog det mest lugnt. Millies feber sjönk av sig självt, vet inte vad det var hon hade fått. Ante och Malin kom sen på kvällen, dom hade köpt med sig pizza! Det var inte dumt. Kul att Ante ska vara hemma mer från och med nu så att vi kan umgås lite oftare allihop :)

Idag klockan 11 var vi hos läkaren, skulle ju kolla Millie. Fick nåt recept på nåt man skulle ge henne, provade nu ikväll så vi får se om det blir bättre :) 4 veckor skulle man hålla på.
Handlade lite efter läkarbesöket, sen snabbt hem för vi skulle ju få hit folk. Bestämdes på morgonen att lite kompisar till Millie o deras mammor skulle komma, så vid 1-tiden dök dom upp. Trevligt, som vanligt! Mycket prat o skratt, sen en liten promenad.

Nehe, sovdags tror jag. Även fast jag fick sovmorgon till 8 imorse (en matning vid 5) så är jag supertrött!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, vi försöker så gott vi kan men inte alltid man kan spara så mkt och vissa månader har vi faktiskt fått norpa lite då det dykt upp oväntade saker, men vi är liten bit på vägen iallafall :) Att bo i hus är ju ngt vi båda vill väldigt mkt, då Joel är ifrån landet och jag har även bott största tiden i hus när jag var mindre, men vi är ändå lite åt att köpa och renovera en lägenhet, bo ett tag och sälja den så vi får lite mer handpenning. Det låter lättare än vad det är kanske och mkt ligger ju på mig eftersom jag inte har fast jobb, men å andra sidan så har vi många i vår omgivning som klarar sig fint ändå! Det blir ju vad man gör det till och för mig är det viktigt att kämpa och ha ett mål ;-) Hehe, ja dom är för tydliga våra töser. Hur goa som helst. Aa, just det. Vi köpte en sån byrå för längesen, kanske att vi fortsätter i samma tema den dagen Ewelyn får ett eget rum, nu ser det ju ut som jag vet inte va här hemma hahaha.. Men det är jättefint med vitt, så du har bra smak! Jag skulle vilja byta resterande möbler och satsa på vitt också, stilrent och fräscht! Ok, hoppas att det går bättre nu när ni varit hos läkaren, men det tror jag säkert =) Såg att det stod "AJ!!" på fb förut så jag förmodar att bebisen vill ut strax, men man vet ju aldrig :) Jag trodde nästan att hon skulle få tidigare än bf eftersom det är andra barnet som sagt och det trodde hon också, men bebisen verkar stormtrivas i mammas mage, hoppas hon är på bb nu :) Jag är så nyfiken även att hon tagit reda på könet denna gång, men det är ju inte hundra procent säkert :P Hoppas allt är bra med er annars, ni verkar ha det så fint hemma, iaf det lilla man ser på bilderna. Du får gärna lägga ut fler om du vill så man ser lite mer :) Alltid kul och se hur andra bor och har det. Ha det fint!

2010-06-15 @ 15:15:12
URL: http://malinmildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0