16/6-10

Igår åkte jag och Millie hem till Johanna och Molle :)
Lite sommarkänsla var det allt. Vi gick en långpromenad, satt på en filt i solen och så åkte vi in till Motala för att köpa med oss kycklingsallad hem, smaskigt! Väldigt mysig dag!
Johanna var så himla snäll med, skickade med mig prov på ett Loreal schampoo och en lyxig hårinpackning. (kerastase? hmm, tror det hette så) Hon sa att hon alltid kör med det och att det är så hiiimla bra, så jag blev lite sugen på att köpa. Men är ju väldigt bra att få prova innan man köper, för var ganska dyrt. Så tack, imorrn blir det test :)

Hon sov otroligt bra inatt! Somnade vad 19 och sov till tjugo i 7 imorse! Åt lite, fick ny blöja, sen la vi oss i sängen mest för att mysa. Men så somnade hon igen, o jag med. Väldigt skönt!
Isabella o Lucas skulle ju komma hit, men vid halv elva ringde hon och sa att dom hade varit på bvc och att han troligtvis hade fått vattenkoppor. Hon frågade om jag ville att Millie skulle få det så hon blev av med det ;) Nån gång ska dom ju få det liksom. Men jag valde att vänta lite med det. Så vi kanske skulle ses nästa vecka eller nåt istället!

Fick ett sms av Caroline som undrade om vi skulle gå en sväng, men då hade Millie precis sovit. Så jag sa att dom kunde komma hem till oss istället. Så det gjorde dom. Suttit ute hela dagen :) Barnen sov tyvärr mycket om vartannat men lekte en stund ihop på en filt i skuggan iallafall. Mysigt!
Vi åt lunch och pratade och njöt. Jag är nu röd som attan i ansiktet haha :)

Ikväll ville Millie inte somna lika bra, så Oskar satte sig därinne för att klappa lite på henne. (hon somnar bäst nästan när han gör det) Men nu har dom visst somnat båda två hehe.

Ojoj nu ska jag nog gå och ta lite after sun i mitt ansikte :)

Molle å Millie igår



Stöttar varann lite :)


Haha Millie myser med Molles elefant som hon verkligen älskar, han ser ut lite som att: vad tusan håller du på med?!   Haha :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka sötisar vi har!! ;)

2010-06-17 @ 20:19:48
Postat av: Malin

Söta kläder hon har :) Alltid så gulligt klädd =)

2010-06-17 @ 21:12:12
URL: http://malinmildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0