19/6-10

Vi åkte till City Gross sen igår och stoooorhandlade. Usch så dyrt det blev. Får hoppas det räcker ett tag :)

La oss rätt tidigt igår för Oskar skulle ju jobba idag 6-12. Var tur vi la oss för ungefär tio över fem så vaknade vi av att Millie gnällde till. Vi kollade bort mot hennes säng och ser hennes lilla huvud sticka upp haha. Hon har börjat mer och mer med att vända sig till mage och igår lärde hon sig att lyfta sig upp på armarna. Så där låg hon och kikade på oss o kom inte tillbaka haha. Sötnos! Hon blev så glad när hon fick komma till våran säng.

Millie och jag hade en ganska lugn morgon, tvättade lite o grejade. Klockan gick fort till 12 så Oskar kom hem, han duschade och sen kom Ante och Malin. Vi åkte till Linköping allihopa. Ante och Oskar åkte till lite affärer dom ville till och Malin, jag o Millie blev avsläppta på Ikano huset.
Köpte ett par gröna leggins och en tunika med tillhörande trosor typ till Millie, allt för ca 100 kr. H&M är bra! Köpte en t-shirt och en scarf till mig på h&m, också för 100kr. Sen hittade jag en långärmad mysig tröja på Gina Tricot och även nån slags halsduk eller vad man ska kalla det.

Millie var så himla snäll hela dagen, satt helt lugn i vagnen. Tror nästan hon gillar mer att sitta framåtvänd. Var kul att träffa Malin med och vara lite själva sådär :)
Gick sen in på Ikea och kollade lite, tog en fika och Millie fick gröt. Jag köpte gardiner och två stolar o Malin köpte lite gardinstänger.

Mötte sen Ante o Oskar utanför, åkte hemåt. Så lämnade vi lite grejer hemma hos dom, sen handlade Ante o Oskar medan vi satt kvar i bilen. Efter det bar det av hem till oss och så gjorde vi lite tacos. Mysigt! :) Dom skulle träffa ett par andra kompisar med så dom åkte vid 8. Sen dess har vi bara tagit det lugnt, får nog bli en tidig kväll idag med haha.

Imorrn ska jag ha ett litet sminkparty här hemma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0