21/6-10

Igår var det ett litet sminkparty här hemma, medans vi tjejer höll på med det så tog Ante o Oskar hand om Millie :)
Måste säga att jag tycker produkterna är väldigt bra, skulle gärna köpa alltihop! Men så kostar det ju lite med. Fick 300kr rabatt för att jag var värdinna, så jag handlade för 1044kr. Kommer nog bli nöjd tror jag.

Blev inte mycket mer gjort resten av dagen.

Imorse vaknade Millie tio över fem, lite tidigt enligt mig. Vi låg kvar i sängen och efter mycket om och men så somnade hon på min arm vid halv sju kanske. Ååh vad skönt tänkte jag, lite sömn. Men tror ni inte det kommer en jädra fluga och ska sätta sig i Millies ansikte heeeela tiden. Hon blev ju irriterad men vaknade som tur inte.
Så det blev ingen sömn för mig, jag fick ligga och vifta bort fluga ända tills Millie vaknade istället. En hel timmes sömn förlorad på grund av en dum fluga.
Men jag känner mig rätt pigg ändå nu.

Ska strax hoppa in i duschen, sen åker vi in till Mjölby. Ska åka till mamma o pappa en sväng och sen vid ett ska jag träffa andra mums med kids.


Tog lite kort på det jag köpte i Linköping i lördags, och även skor som jag köpt nyligen. Har nog unnat mig tillräckligt på ett tag ;)

Randig, mysig långärmad tröja.


Typ halsduk eller vad man nu ska kalla det, väldigt mysig i alla fall.


En bra och döljande t-shirt och en scarf


Ett par såna har jag velat ha länge


Nya gympaskor har jag behövt länge


Blommiga små ballerinas. (om det inte vore för att jag hade så jäääkla ont i ena tån så skulle jag nog ha dom här väldigt mycket!)



O sist men inte minst så blev det ju lite till Millie med :P
Igår blev hon ju 8 månader lilla snuttan.


Nähä, dags för en dusch!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina kläder du köpt, speciellt gladiatorsandalerna, =) Jag ska köpa ett par också tänkte jag, men måste invänta lite pengar först :) Vart köpte du dom om man får vara nyfiken. Jag hade tänkt mig ett par svarta! Men dom du köpte var fina också!

2010-06-21 @ 18:48:46
URL: http://malinmildh.blogg.se/
Postat av: jennifer

FINA skor! Köpte dom på Kalle P :)

2010-06-29 @ 22:00:39
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0