22/6-10

Satt väl nån timme lite drygt i parken igår, sen åkte vi hemåt för Oskars föräldrar skulle komma vid 3.
Blev så dumt bara för Millie somnade typ när vi skulle åka, så fick vänta lite. Det var deras sista lediga dag på hela sommaren, så dom ville komma och träffa Millie, gulligt :)

Idag träffades vi i parken igen, eftersom det blev sån himla kort stund igår. Väldigt mysigt, satt där med massa filtar, parasoll och leksaker. Alla köpte lunch på Gusto, passade på när ens barn sov så det blev lite omlott hehe. Men ja, mycket trevligt.
Jag var den som lämnade först då Oskar och jag skulle åka till både Mantorp och Linköping när han slutade. Åkte till Linköping först, skulle köpa en vagn. Givetvis var ju den vi ville ha inte på lager, utan skulle komma in på torsdag :P   Ska se om antingen Ante eller Isak kanske kan hämta ut den, båda jobbar i Linköping o bor i Mjölby ju.

Vi köpte alltså ingen Kronan vagn, gillar den skarpt men... Blivit ännu längre leveranstid så den kommer inte förrns oktober nångång. Och jag har blivit väldigt bortskämd med den lilla smidiga vagn som jag fått låna. Så vi bestämde oss för nån liten lätt sulky, valde mellan två därinne. Jag hade nästan helt bestämt mig för en innan vi åkte dit, tyckte den var så tuff. Men den var alldeles för låg för Oskar och styret gick inte att ändra.
Så det fick bli en Babytravel Bangkok i mörklila, blir nog finfint :)
(färgen var mörkare i verkligheten)

Det här var den jag ville ha egentligen, men som sagt, den andra blir nog kanon!


Åkte sen till Mantorp, jag hade nämligen hittat en säng på blocket. Hittar ingen bild på den nu, men det är en liten barnsäng som är nästan som en soffa. Så jag tänkte ha den i Millies rum med massa kuddar i, liten myshörna. Ny kostar den 1600 + madrass + skydds"båge". Den här var i nyskick för bara 500kr!

Imorgon ska Millie och jag träffa Isabella och Lucas :)

Såhär glad kan man bli när man får lite fruktpuré haha.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Ja de va på Ikano, dom kostad 200kr. Jag letade efter skor i storlek 19 men de är skitdåligt med de. Allt är från storlek 20 typ, fanns lite dyrare kavatsandaler i 19 dock vet jag. Men dom mätte minnas fötter och enligt måtten skulle 20 vara bra.

2010-06-29 @ 22:12:08
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0