6e juni 2010

Har verkligen gått jättefort att jobba denna helgen! Skönt det :)
Igår efter jobbet åt vi faktiskt pizza, ibland är det gott även fast jag sällan blir sugen på det.

Och idag efter jobbet så kom jag bara hem o bytte kläder, sen åkte vi alla tre till Linköping. Jag tyckte vi skulle åka till Babyproffsen för att kolla på deras vagnar tillsammans. Oskar är inte lika kräsen som mig, men den enda han tyckte var fin var Emmaljungas Scooter. Och visst, den är verkligen fin. Men den har inte fullt liggläge och jag tyckte den blev ganska stor ihopfälld.
Jag tyckte Babytravels två sulkyvarianter med lufthjul var rätt fina, men den ena var trehjuling och det vill Oskar absolut inte ha (har jag också vägrat förut) och den andra var med två mindre hjul fram. Oskar tyckte att vi då likagärna kunde behållt den vi hade, och det kan han ju ha lite rätt i ;)

Ikväll har Oskar fixat och grejat :) Han grillade, gjorde egna klyftpotatisar, blandade välling och sövde Millie. O vad gjorde jag kan man ju undra då hehe. Jag pustade ut efter jobbet, sen var det jag som gav Millie vällingen.
Hon vill inte riktigt somna när jag försöker längre, går mycket bättre för Oskar. Han är bra han :)

Så här kan man ju också ligga och sova haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, nää hon gör sina grimaser och klöks nästan när hon äter spaghetti och köttfärssås också, har mosat det mer. Tror det är bitarna hon inte gillar. Men nu har vi bunkrat upp med diverse olika sorter, så ska köra hårt med det. Hon kan ju inte äta bara sådant hon gillar, typ potatis, majs, morot och sånt. Men som sagt ska höra lite med bvc sen :) Hon bor i Ö.tollstad i hus. Kan ju höra med henne om hon har tid nån dag i veckan, jag hade nog gjort samma sak man vill ju veta innan för om jag inte minns fel så kostar dom ju en slant, men det har hon säkert inget emot. Jag kan fråga henne så kanske du kan få hennes nr. Jadu, bra fråga. Ingen aning faktiskt, men hon borde ju väga närmare 8 nu. Så himla svårt och uppskatta. Man märker ju på kläder och andra tycker att hon blivit större :) Men vi får se, hon äter och mår ju bra iaf. Varit lite sissodär nu med tänderna, men för övrigt så är det inget fel på aptiten :-D Hehe, ja hon är ju större än Ewelyn, iaf på längden så det tror jag också. Spännande :)

2010-06-07 @ 09:19:34
URL: http://malinmildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0