13/3-10

Igår så träffade Millie och jag Ronja. Först gick vi till det nya stället i Mjölby, Hemmakväll. Dom hade massa rätt nya filmer för 19kr st så jag köpte 5 stycken. Sen så var både Millie och vi hungriga så vi gick förbi Kvarnen och köpte lite att äta och så gick vi hem till mina föräldrar.
Satt där ganska länge, sen bestämde vi oss för att ta en promenad. Klockan var då typ kvart i sex. Så det började bli mörkt, men när man går med nån är det inte så farligt tycker jag.
Vi gick och gick och gick, typ vid kvart i åtta tror jag vi slutade haha. Med ett litet stopp på Lidl för att köpa varsin mineralvatten, vi hade pratat så mycket att vi var helt torra i mun ;)

Var iallafall väldigt skönt att få prata med henne. Även om vi är väldigt olika varann i mycket så har vi alltid haft så himla lätt att prata. Nu ska hon ju till Israel i två veckor, men sen hoppas jag vi ses igen.

Vid ungefär 8 tiden där, när vi hade gått klart så släppte jag av Ronja hos sin mamma sen åkte jag och plockade upp Oskar för vi skulle åka till Malexander. Var några borr som hans pappa hade lånat av honom som Oskar behövde idag. Det var trevligt i varje fall, Millie höll igång och var glad o nöjd. Hon slumrade väl in vid 11tiden och när vi kom hem ungefär två timmar senare så vaknade hon inte ens när vi la ner henne i sängen.

Imorse så matade Oskar henne och sen låg hon och jag kvar och myste lite, somnade om en stund.

Nu ska Oskar strax skjutsa in mig till Mjölby, ska till Madde & Leia. Sen måste jag förbi mina föräldrar och ta hand om lite tvätt där, vi har ju ingen tvättmaskin hemma än. Men snart så ;)
Oskar kämpar på för fullt inne i badrummet. Idag är det våtrumsgipsets tur att få komma upp på väggarna. Sen är det klet, sen en fuktspärrsmatta, sen fix, sen kakel&klinker, sen fog, sen allt annat som ska på plats. Mycket med badrum!

Bäst jag gör mig och Millie klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0