18/3-10

Idag är det både Calles och mormors födelsedag, Grattis till dom :)

Har en liten pippelfröken här hemma idag. Och jag är yr, har ont i huvet och mår illa. Tänkte vi skulle ta en promenad nu så kanske det blir bättre!
Prästen kommer ju snart med, så måste försöka hinna plocka iordning lite.

Idag är Oskars sista kväll på många veckor. Gillar bättre när han jobbar dag så jag slipper hans usla morgonhumör ;)

Millie hostar så dant vissa stunder. Imorse hostade hon så det kom världens spya på hela henne, hela mig och täcket. Så det blev rena kläder och rent lakan.
Har inte bestämt mig än om vi ska åka en snabbis till simmet eller inte. Tråkigt att missa avslutningen ju. Men vill ju inte att hon ska bli lika lessen som sist. Hon har ju ingen feber och är ganska pigg. Ja vi får se. Vore kul att prata lite med Emilie också.

Nä, bäst jag går så jag hinner!

Kommentarer
Postat av: Kimmie

Hejsan.

Hehe ja den där nässugen är ingen höjdare verkar det som;) . men vad ska man göra då, måste ju och vill hjälpa till o få ut allt från näsan.

Jo tack annars är det bra, verkar som om Jamie är på bättringsvägen , hoppas verkligen det . Full fart här hemma. Hoppas ni blir bra snart med . ! :)

2010-03-18 @ 21:20:19
URL: http://stubin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0