23/3-10 Godnatt

Blev en till långpromenad, puuh. Oskar tränade inte idag så vi sa att vi skulle gå en sväng tillsammans istället.
När vi gått en bit så frös han så mycket så jag sa att han skulle springa lite så han blev varm, då tyckte han vi skulle ha springtävling haha. Den som gav upp först förlorade, det blev jag, inte så otippat ;)

Vi blev lite varmare iallafall, det var fruktansvärt ruggigt ute. Men desto skönare att komma in! Då uppskattar man verkligen att sätta sig i soffan sen :)

Millie har sovit mycket idag! Och vi försökte hålla henne vaken så hon skulle somna efter 7, men hon var så lessen så jag la ner henne i sin säng och hon slocknade direkt. Stackarn, elaka föräldrar som inte låter henne sova haha. Ville ju sitta och mysa, men det ville inte hon. Är iallafall glad att hon sover så bra, även att hon är lite förkyld.

Tyvärr har jag inte hittat grejen till kameran än. Men imorrn kanske :)

Nu är det sängdags!! Godnatt

Kommentarer
Postat av: jennifer

Minna är född 29 September så ja ungifär en månad. Så skoj med dom små nu tycker jag när det händer så mycket. Första året går ju i rasande fart så de gäller att hänga med :) Skönt med vår nu md så man kan ta långa sköna promenader.

2010-03-24 @ 09:07:18
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: jennifer

Vi bor i Spångsholm mer exakt, om du vet vart de är =)?

2010-03-24 @ 15:00:45
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0