25/3-10

Idag träffade jag min syster och Theodor vid 11, var på Netto en sväng och sen åkte vi hem till mina föräldrar. Eller våra kanske man säger haha.
Vi fick god lunch och satt och pratade, sen följde jag och Millie med till Ödeshög och hämtade Thuva på dagis. Sen blev det tillbaka till Mjölby för ett litet våffelpartaj hos mamma o pappa :)

Gick ner en sväng till stan, Millie fick prova sittdelen. Gick ju kanon, hon somnade direkt haha. Känns som hon blev så stor helt plöstligt.
Klockan gick fort som alltid för en tidsoptimist som mig. Så blev att halvspringa till bilen o packa i allt, svänga förbi Hogstad o plocka upp Oskar, eller ja, han körde från Hogstad till Boxholm.
Var ju dags för babysimmet, ny kursstart idag. Åååååå, det gick kanon!! :D
Vi var i hela tiden, utan minsta skrik. Hon flinade istället flera gånger. Sötis!

Duschen efteråt gick också helt felfritt och sen blandade vi ihop lite gröt och gav henne innan vi åkte hem :)
Hade glömt sked, men fick låna en av Emilie, tur!
Ville ju inte skippa gröten nu när det har gått så bra. Banangröt var det på menyn idag.
Till lunch fick hon lite biffstroganoff, lite var ordet. Hon gillar verkligen inget med potatis i. Lustigt nog verkade hon inte mer hungrig förrns 3,5 timme senare.

Ja, nej, nu är det nog sängen som väntar. Imorrn tror jag det skulle bli promenad :)
Sen kommer Oskars föräldrar och vi ska runt och fråga lite om badrummet på Bremers o Mjölby färg&golv, sen Linköping.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0