28/3-10

Hade fruktansvärt ont i huvudet imorse med :( Släppte ungefär vid tolvtiden. Sån himla jobbig värk, för så fort jag lyfte huvudet en millimeter från kudden kändes det som huvet skulle spricka.
Men men, det gick ju över som sagt ;)

Halv 2 var det dags för kalas för Barbro. Millie var inte så samarbetsvillig, hon var jättetrött men ville inte sova. Hon ville gnälla lite istället, så då fick hon det. Vi blev lite sena, som vaaanligt. Fick smörgåstårta, men jag mådde inte helt hundra så tog inte så mycket. Sen var det lite kakor o så med.
Hon fick iallafall en orkidé av oss och hon blev jätteglad. :)

Millie inte sova där heller. Somnade till i ca 5 minuter i bilen, så när vi kom hem tänkte vi en sväng för att hon skulle kunna somna. Men inte då heller. Hon fick gröt, verkade jättetrött.
Så jag la henne som vanligt vid 7 ungefär. Hon låg i 40 minuter och grejade, sen blev hon lessen. Jag kom på att klockan är ju egentligen inte som den brukar.
Så hon fick vara uppe en stund, verkligen JÄTTETRÖTT. Men nehe då, jag gick runt och vaggade men hon låg bara och kollade på mig haha. Vid kvart i 9 nånting la jag henne iallafall i sin säng igen, blev lite gnäll först. Men jag lät henne vara ifred och efter en stund var det tyst och hon hade somnat :)

Så på hela dagen från kl 8 imorse har hon väl sovit högst 40 minuter. Ville inte missa nåt ;)

Får se hur natten blir. Tänkte lägga oss här nu!
Imorrn är det babysång, känner att det får bli eftermiddagen. Mitt huvud värker lite igen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0