4/3-10

Idag åkte vi till Mantorp för att komma hem till Dessa och se deras nya lägenhet. Lite nya tapeter som dom har tänk så blir den ju skitfin! Den kändes jätteluftig och fint med lite trädgård och uteplats med tak o allt.
Blir nog väldigt mysigt i sommar :)

Vi åkte även en sväng till Linköping, kollade runt massa. Jag letade efter en jacka. Hittade ingen jag kände mig helt nöjd med så jag köpte typ ingenting idag. Svårt, fanns verkligen massor fint. Men jag känner att jag inte har råd med så mycket alls den här månaden.

Imorrn ska jag nog åka hem till mina föräldrar. Mamma ska ju öppna sin butik på lördag :) Ska hjälpa henne med lite och så vill jag ju se hur det ser ut. Var ett tag sen jag var där nu.

Just det! Var ju babysim idag med. För första gången så var jag med och badade :) Mysigt! Har ju inte fått det innan. Men nu har jag iallafall inget öppet sår längre. Helt bra känns det inte, men inte alls lika ont längre. Hoppas det blir helt bra snart.

Nu ska jag plocka med lite disk och sen blir det nog sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0