5/3-10

Ovanligt tidigt inlägg för att vara mig. Har faktiskt varit uppe sen 8, Millie vill gå upp då.
Jag är rätt så morgontrött av mig, så jag är tröttare än tröttast först. Men när solen lyser utanför, då går det lättare :)

Förstår inte hur Millie kan vara trött nästan direkt efter lite mat på morgonen. Nästan jämt så matar man henne, myser lite i sängen, går upp och byter blöja och tar på kläder. Sen är hon gnällig som bara den och slocknar nästan direkt. Typ för en halvtimme sen lite drygt så somnade hon om. Hon borde ju va rätt utvilad efter en sömn på 12 timmar annars ;)
Men jag klagar inte, skönt med lite egentid. För när jag väl kommit upp så pass så brukar jag vara någorlunda pigg, så jag brukar inte lägga mig igen.

Istället har jag suttit lite här. Fyndade lite smågrejer på h&m's hemsida. Skulle egentligen inte köpa NÅT den här månaden. Men jag har kollat på det där så länge och nu var det halva priset. Då får man helt enkelt passa på. Träligt med frakten bara, 40 kr även fast man inte beställer mycket.

Nu ska jag ta och äta lite frukost här. Plocka in lite mer i diskmaskinen o köra den. Sen är det nog matdags för fröken igen. Efter det blir det nog en tripp in till Mjölby. Hjälpa mamma lite, kanske passa på att köra en maskin med tvätt när jag ändå är där och sen om det hinns så skulle jag gärna gå en långpromenad. Är ju underbart ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0