11/3-10

Idag var det tidig morgon, klockan 7.22 så ville madame inte sova mer. Men jag var lustigt nog inte så trött ändå.
Låg och myste lite i sängen idag med och sen gav vi oss upp. Plockade iordning lite och sådär inför att Madde och Leia skulle komma. Satte på lite härlig musik som jag saknat och njöt av sol och en glad dotter :)

Hon somnade igen vid ca 10-halv 11 och då plockade jag upp lite påskgrejer. Eftersom många i familjen (även jag) fyller vid påsk har det alltid varit en rätt stor grej för mig. Tycker så mycket om påsk och vår.
Är inte så många grejer men nån lite höna och några små ägg ;)

Sen vid 11tiden så dök gästerna upp! Kändes kul att få lite besök härute :)
Vi pratade massa, som vanligt haha. Sen gjorde jag lite mat till oss och efter det blev det en långpromenad. Så himla mycket lättare att gå den där rundan med lite sällskap.
När vi kom tillbaka så hade Oskar kommit hem. Blev lite kaffe till dom kaffedrickande, alltså inte mig :P
Sen gick tiden fort och det var snart dags att åka till babysimmet.

Som inte gick så bra idag tyvärr :(
Hon vaknade ju under promenaden vid typ kvart över 3 och ville inte sova innan simmet, vilket inte blev så bra. Hon var jättetrött och det blev illskrik. Lilla plutt. Efter två försök gav vi upp och duschen blev jobbig med mycket skrik. Men så fort hon kom bort från allt vatten och fick på sig en blöja istället för badbyxor så var hon nöjd.
Låg och gjorde pruttljud med munnen, himla retsticka ;)
Haha så hann hon hälsa lite på Emilie medan hon var nöjd, men sen somna hon typ direkt när hon hamnade i bilbarnstolen. Sen dess har hon sovit.

Imorgon ska jag nog in emot Mjölby. Skulle kanske träffa Ronja en sväng :) O så ska jag nog förbi mina föräldrar lite med.

Mixtrat lite med min blogg med, ganska stolt att jag lyckades någorlunda.

Tack för trevlig dag! :)




Min lilla snutt kan nu hålla flaskan själv, och vill helst alltid göra det

Kommentarer
Postat av: Madde

Söt Millie!

2010-03-11 @ 23:00:06
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0