12/3-10

Imorse blev det en ännu tidigare morgon, usch jag är verkligen så himla morgontrött så jag har inte mycket tålamod klockan 6 på morgonen. Hon fick mat och ny blöja efter en stund, men hon ville inte somna om förrns 9. Och sov typ en halvtimme. Och hon har inte varit på något vidare humör idag.
Fast gröten vid tiotiden går allt bättre och bättre :)

Vi hade tänkt åka till Linköping idag, men vi tar det på söndag istället. Oskar skulle fixa lite med badrummet och så idag. Jag ska väl som sagt försöka ta mig in emot Mjölby så småningom. Måste duscha, tömma diskmaskinen och fylla på i den igen med mera med mera.

Dagen började som sagt inget vidare. Det var tårar hos oss båda.
Blev väldigt mycket tankar, och jag har en jobbig grej inom mig. Och idag kom det fram mer än vanligt i tankarna. Tror inte jag kommer kunna skriva om det, eller prata om det. Vet inte vem jag skulle kunna prata med om det. Dom allra flesta dagarna så tänker jag inte alls på det, men imorse var det de enda som snurrade i huvudet. Det verkar ju så lätt för alla andra. Om det nu är så lätt och naturligt, varför ska det då inte kunna vara det för mig?

Nähä, bäst jag tar tag i dagen.


                                

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gud stackare! Så hemskt det blir när man samlar en massa tankar och tillslut rinner det över. Hoppas att vad det än är att de löser sig gumman.

Kram kram

2010-03-13 @ 19:19:19
URL: http://jjoohhaannaass.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vore du här skulle jag krama dig, ring om du vill prata. För dig ligger det helt naturligt att vara snäll, du är en av de snällaste, du får lära mig en dag. Behöver du hjälp till söndag hör du av dig. kram

2010-03-13 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0