16/3-10

Vi började dagen med lite mys i sängen alla tre. Millie var hängig även idag och Oskar och jag var trötta. Han satt vid datorn och jag såg på en film, Millie satt bara lugn hela tiden. Pluttan.
Sen åt vi lunch tillsammans och sen vilade vi innan han skulle åka till jobbet.

När han hade åkt så gick jag samma runda som igår, är ju verkligen så skönt i solen.
När vi kom in igen vid ca 4 så var det konstant gnäll/skrik ända till kvart i 7, då hon äntligen kunde somna. Ingenting var bra och jag försökte hjälpa henne med koksalt o nässug men hon skrek sådant att det nästan blev värre. Och hostade rossligt. Men när hon väl är lugn så är det ju bättre.
Feber har hon inte iallafall. Går nog över snart!

Men man blir utmattad när man känner sig så hjälplös och inget verkar vara bra. Så nu ska jag nog lägga mig här.

Imorgon var vi ju bjudna till Mantorp vid 1. Vi får se hur lilla fröken mår imorrnbitti, om det inte är värre så åker vi nog en sväng.

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0