30/3-10

Igår var vi hos mamma o pappa och jag tvättade nån maskin. Sen gick vi till babysången o hade trevligt.
Efter den så gick vi en promenad, när vi kom förbi Malin tänkte jag säga hej o höra hur dom haft i London. Då skulle hon ändå gå och handla så vi gick en sväng tillsammans :)
Så gick Millie o jag till Ugglan och jag köpte lite grejer för att göra ett kort. Pysslade med det hemma hos mamma o pappa, kul faktiskt! Kom inte hem förrns typ 8, man märker ju inte att klockan blir mycket när det är så ljust! Oskar ringde och sa att han råkat låsa sig ute och undrade var vi var, så det blev att slänga ihop allt och åka.

Idag så var jag o Millie bjudna hem till Ann klockan 11 :) Var kul att ses och att få komma hem till dom. Millie fick en kanon-leksak av henne, väldigt snällt! Tiden gick väldigt fort.
Jag skulle ju nämligen hälsa på hemma hos Johanna, Patrik o deras lille Molle klockan halv 2. Det var honom som jag gjorde ett kort till :) Kom väl dit 20 i 2 nånting kanske.
Gud så dom är små, man glömmer verkligen. Kändes skumt att hålla honom och man kände sig hjälplös när han gnällde lite. Millie kan man ju bara ställa upp i knät o hoppa lite eller nåt så är hon nöjd en stund. Kan man ju inte göra när dom är så små direkt haha.
Men så söt förstås! Nåt speciellt är det ju allt när dom är sådär pyttesmå :)

Var jätteskönt att prata lite, känns som vi tänker lika om mycket. Och tiden, den gick fort hemma hos dom med. Kom hem vid 8 även idag.

Imorrn får vi besök av Charlotte & Filippa och Malin & Thilde. Jonna ringde förut och sa att hon och Lucas tyvärr inte kan komma på grund av maginfluensa. Synd om dom, det är aldrig kul att ha.

Nu ska vi nog försöka lägga oss, känner att det behövs en tidig kväll.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0