9/3-10 Bvc

Det var ingen fara med hennes huvud. Nu hade det bara växt 0.5 cm. Så nu har kurvan varit väldigt jämn senaste 3 gångerna. Men om det steg för mycket uppåt igen så var vi tvungna att komma tillbaka till en barnläkare.
Barnläkaren var en utländsk kvinna. Det var tyvärr väldigt svårt att höra vad hon sa, men hon var duktig :)
Hon kollade väldigt mycket och frågade mycket.

Dom kollade även vikt och längd, hon väger nu 7460gram och är 66cm lång.
Madde och jag gick en sväng innan bvc sen gick hon och Leia med dit för hon skulle väga Leia. Skiljer inte mycket på dom haha :)

Efter sen så var jag och handlade mat på Ica. Lisa ska ju komma hit imorgon så jag tänkte göra lite lunch. Ska bli kul, var längesen vi sågs.

Madde och jag pratade om att dom skulle komma hit en sväng på torsdag, hon har ju bara varit här en gång. Så det vore ju roligt! :)

Oskar var duktig och gjorde goda biffar idag, smaskigt! Även en god sås till. Och så spaghetti till sig och sallad till mig. Saknar faktiskt inte pastan så mycket. Värre med kakorna och godiset ;)

Millie är en riktig pappa-tjej, typ hela dagen har hon legat och sagt papapapa och vinkat med hela armen haha. Så gullig så. Hon fick massa beröm på bvc för att hon var så med och dom tyckte hon var väldigt framåt och att hon "pratar" mycket. Säger dom väl till alla mammor haha. Men klart man blir glad.

Nu ska jag mysa med Oskar (som nästan sover) och så ska vi kolla på Dating In The Dark, kull tycker jag! Sen är det Desperate Housewives :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0