11/5-10

Millie brukar alltid somna vid halv 7-7. Men nu ligger hon här bredvid pappa i soffan, ville inte sova alls. Hon borde vara dundertrött, inte sovit sen 3. Får väl ligga här en stund och mysa :)

Imorse kom Isabella och Lucas som sagt och sen gick vi ju till Elin. Hon hade bakat mumsig rabarberpaj. Vi pratade och smaskade paj. Millie kollade på när dom tre killarna lekte, hon tyckte nog det var kul!
Efter ett par timmar så gick vi hitåt, fick massa beröm av Elin att hon tyckte det var så fint. Då blir man glad :)

Dom skulle handla och lite så dom var inte här så länge. Men Isabella och Lucas var ju kvar! Vi gjorde lite lunch och sen gick vi en långpromenad. När vi kom tillbaka så gick vi till lekparken som ligger precis vid vårat hus. Faktiskt en rätt så bra lekpark! Två bebisgungor hade dom, stor sandlåda och lite annat smått o gott. Kanske inte gjorde igår, men bra ändå. Längtar tills vi får upp Millies gunga här hemma också :)
Lucas är så söt när han knatar runt och han blev skitglad när han fick gunga.
Vi gick in en stund och satt och pratade. Ja det blev en trevlig dag! Ungefär vid 5 åkte dom hem.

Då åkte jag och Millie in till Mjölby, mötte Oskar hos mina föräldrar. Satt och pratade en liten stund. Lämnade tillbaka bilen vi lånade av dom igår, packade över allt till våran istället. Åkte för att kolla tak på Optimera, men då hade det stängt. Så ja, Oskar ska åka och köpa tak imorrn. Jag har inte sett det, men tror det blir kanon!

Imorrn är det full rulle. Klockan 13 ska vi vara hemma hos Jonna & Lucas och innan dess hade jag tänkt åka och duscha. Vid 17.15 måste Oskar komma in och ta Millie eller om jag hinner åka hem med henne. För klockan 17.30 ska jag vara hemma hos Ann, är ditbjuden på ett sminkparty. Kul med nåt sådär.
Sen är nog den dagen slut ;)

Nu ska jag försöka lägga Millie igen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0