11/5-10

En vanlig morgon..
Millie vaknar, lite för tidigt enligt Ella. Ella försöker få Millie att somna om, Millie vill inte. Ella försöker några gånger till, men ger efter en stund upp. Bestämmer sig för att gå upp istället. Klär på sig själv och sen Millie, sätter i linser och gör andra morgonsysslor. När dom kommer ner igen är Millie jättetrött. Ella lägger henne i sin säng och hon somnar på två röda.

Är ju lustigt :) Då är ju jag för pigg för att lägga mig igen, men är ändå trött efter några timmar för att jag vaknat så tidigt.
Så nu sover hon, eller ja, hon sov när jag började skriva. Nu hör jag att hon ligger och tjuttrar lite därinne.

Om en timme så kommer Isabella och Lucas hit. Vi ska ta en liten promenad bort till Elin, Melwin och Oliwer. Umgås lite och sen ska vi gå hit en sväng, Elin har ju inte varit här ännu. Även fast vi bor i Hogstad båda två. Isabella och Lucas skulle nog stanna en stund sen, trevligt! Blir kanske någon promenad och lite lunch.

Igår var det babysång! Var trevligt som vanligt. Men haha jag var så himla trött. Så när vi sjöng namnsången och det var min tur att säga mitt och Millies namn så bara satt jag och väntade på att nån annan skulle säga nåt. Så Johanna bara, ehm..Ella det är du nu!
Hehe typiskt mig. Är lite seg ibland alltså..
Får väl säga som "sångfröken" Anna sa, att det berodde nog på att vi körde åt andra hållet än vad vi brukar.

Satt kvar en stund efter o pratade med Madde och Johanna. Leia var jättetrött så Madde gick ganska snart, Johanna och jag satt väl kvar 10 minuter eller nåt. Alltid trevligt att prata lite :)

Nää nu ska jag nog gå och hämta min lilla skrutt. Och göra oss klara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0