14/5-10

Blev ingen tripp till Mobilia idag. Millie har varit väldigt hängig och gnällig hela dagen, hade lite lite feber imorse. Sen har hon svettats massor under dagen och då har den ju sjunkit. Sovit mer än vanligt och velat vara i famnen hela tiden, verkligen sträckt armarna efter mig. Samtidigt som det är jobbigt att inte kunna göra något annat så är det rätt mysigt :)
Nu verkar hon lite piggare iallafall, sitter med en skallra i varje hand och slår ihop dom. Men nappen sitter stadigt i munnen idag. Hon har även legat still mycket och kollat på tvn, dagar som denna så får man det.

Har iallafall hunnit hjälpa Oskar lite med att sätta tak i badrummet, hållt plankan i ena änden hehe. Precis nu så fick han igång ljudet i högtalarna i taket, eller ja bara den ena som är inkopplad än, men det ska bli två snart. Låter så bra!! Han är allt bra duktig, det där med el förstår jag mig inte på. Jag älskar att duscha med musik på, och det kommer ju nu att gå kanon ;)

Ikväll blir det potatisgratäng och gött kött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0